סייבר
הגונב מגנב פטור: נגנב מידע של כ-113 אלף משתתפי פורום האקרים
פורום OGUser.com - אשר משמש בין השאר האקרים שעוסקים בגנבת כרטיסי SIM ולעסקות חלופין של השלל שמשמשות להשתלטות על מספרי טלפון של קורבנות - נפרץ בעצמו על ידי האקרים יריבים
איראן השיקה פרויקט "מבצר דיגיטלי" – להגנה בסייבר
הפרויקט נועד להגן על המדינה מפני הגברת איומי הסייבר המכוונים לתשתית איראנית, לעסקים מקוונים ולעסקים פיסיים שלהם תשתית דיגיטל
כנופיית האקרים שגנבה 100 מיליון דולרים – נעצרה
פרופ' אלן וודוורד, מדען מחשבים: "מפתחי הנוזקה פירסמו את 'המוצר' שלהם, כדי שפושעים אחרים יוכלו להשתמש בשירות שלהם לבצע הונאה בנקאית; תופעת פשע כשירות, Crime as a Service, צמחה בשנים האחרונות באופן מהיר, מה שמאפשר לפושעים לעשות 'הסבה מקצועית': מיבוא ומכירת סמים - למשהו משתלם הרבה יותר, פשעי סייבר"
מערך הסייבר מתריע: הטליאו את עדכוני האבטחה של מיקרוסופט
לדברי לביא שטוקהמר, מנהל המרכז לניהול אירועי סייבר, מערך הסייבר הלאומי: "מיקרוסופט שיחררו בימים האחרונים עדכון תוכנה חשוב במיוחד להגנת סייבר - החולשה שזיהו שם בזמן חמורה, ובלא הטמעת העדכון - פוטנציאל הנזק עלול להיות רב"
באג אבטחה התגלה במפתח ה-Titan של גוגל
מדובר במפתח אבטחה בעל אימות כפול, שכל ייעודו אבטחה מוגברת, ושכעת הבאג עלול לאפשר לתוקפים בקרבה פיזית למכשיר לעקוף את ההגנה שלו ● גוגל טוענת עם זאת כי גם מכשירים תקולים עדיין מגינים נגד תקיפות פישינג, ובמקביל הבטיחה להחליף בחינם את המכשירים שבשימוש כיום
עוד מכה תדמיתית לאינטל ולמעבדים שלה
חוקרים זיהו מערך חדש של פגיעויות מבוססות חומרה הפעילות במעבדי החברה שיוצרו מאז שנת 2011 ● בכלל זה נמנים גם מעבדי הדור התשיעי החדש יחסית של מעבדי ה-Core
נובליפינה קפיטל הבטיחה: NSO תהיה שקופה ומשתפת פעולה יותר
הקרן היא הבעלים של חברת הסייבר והריגול ההתקפי הישראלית, שהתוכנה שלה המכונה "פגסוס" נחשבת ככלי שבו מסתייעים גורמי אכיפת חוק בעולם למעצר פושעים, אבל גם למעקב שנוי במיוחד במחלוקת אחרי אקטיביסטים ● לאחרונה עלו חשדות שפגסוס שימשה לצורך זה בדיוק באמצעות פגיעות שנחשפה בווטסאפ
"הגנת הסייבר הכרחית לארגונים כמו חשמל, מזון ומים"
"התעלמות מהמימד הזה תביא לכך שארגונים לא ישרדו בנוף האיומים ההולך וגדל בימינו", אמר ג'רארד קרלטון, ראש תחום הגנת הסייבר לאזור אירופה, פרוסט אנד סאליבאן



