IT פיננסי

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

פרטנר: עלייה במספר מנויי הסלולר, הרווח צנח ב-50%

הרווח הנקי הגיע ל-50 מיליון שקלים והרווח למניה עמד על שלוש אגורות בלבד ● החברה הציגה גידול במספר המנויים בכל מגזרי הפעילות, כאשר מספר מנויי הסלולר על ב-8%

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק. צילום רמי זרנגר

בחזרה לטלפון הקווי? המגזר הנייח הביא לזינוק ברווח של בזק

הסגרים של הקורונה העלו את ההכנסות של בזק קווי משיחות ב-10% ואת ההכנסות הכלליות שלה ב-3.5% ● הרווח הנקי של קבוצת בזק זינק ב-25% ● דירקטוריון הקבוצה אישר את המשך התוכנית למיזוג בין יס לבזק בינלאומי

מימין:שלומי חגי, מנהל הכספים הראשי של החברה, וג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוור. צילום: קונטנסקוור

גיוס ענק של חצי מיליארד ד' לקונטנסקוור, שמנתחת נתוני חוויית משתמש

החברה האמריקנית רכשה בשנת 2019 את קליקטייל הישראלית, ומאז הרכישה הכפילה את מצבת העובדים, ש-150 מהם יושבים במרכז הפיתוח שלה ברמת גן ● בשנה הקרובה מתכוונת להכפיל את מצבת כוח האדם המקומית

מיכאל רייטבלט, מייסד שותף ומנכ"ל פורטר. צילום: מאט ריק

פורטר גייסה 300 מיליון דולר – לפי שווי של שלושה מיליארד

החברה, שפועלת למניעת הונאות בעולם האי-קומרס, יותר מהכפילה את השווי שלה בחצי שנה בלבד

גיל בקר, מנכ"ל ונשיא אני-קליפ. צילום: יח"צ

תקשורת בווידיאו בעולם העסקי: אני-קליפ מגייסת 47 מיליון דולר

אני-קליפ פיתחה פלטפורמה המבוססת על טכנולוגיית בינה חזותית קניינית, המאפשרת ניהול, הפצה והנגשת המידע הרב הקיים בווידיאו עבור קהלי יעד ● החברה מתכננת להשתמש בהשקעה החדשה להכפלת מספר עובדיה,להעמקת המו"פ ולהרחבת ערוצי השיווק

אם היוזמה החדשה תצא לפועל - אולי לא. צילום אילוסטרציה: BigStock

קמפיין מימון המונים לטובת שינוי תהליך הרכבת הממשלה

קבוצה של אנשי עסקים, כולל מתחום ההיי-טק, מציעה יוזמה שלדבריה תשים קץ לכאוס הפוליטי ● היא צריכה לצורך כך 90 אלף שקלים, שאותם היא מבקשת לגייס באמצעות קמפיין מימון המונים, שאותו היא התחילה היום (ג')

אסף רפפורט, ממייסדי ומנכ"ל Wiz. צילום: נתנאל טוביאס

Wiz של אסף רפפורט גייסה מעל 120 מיליון דולר – בהובלת סיילספורס

חברת הסייבר של המנכ"ל לשעבר של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח גייסה יותר מ-350 מיליון דולר בתוך קצת יותר משנה

שי אוזון, מנכ''ל אברא. צילום: ניב קנטור

אברא רוכשת שוב: הפעם – את השליטה ב-ענאגל, תמורת כ-12 מיליון ש'

החברה ממשיכה לגדול ● לאחר שבשבוע שעבר רכשה את Neway – העסקה הכי גדולה מאז שנכנסה לעסקי ה-IT, אשר עמדה על 56 מיליון שקל - עכשיו הודיעה על רכישה נוספת של 60% מ-ענאגל ניהול, לפי שווי חברה של 20 מיליון שקל

אירועים קרובים