IT פיננסי

צוות אפוליסי. צילום: דורון לצטר

עוד סייבר-אקזיט: סיסדיג רכשה את אפוליסי בעשרות מיליוני דולרים

הנרכשת פיתחה פלטפורמה לניהול ושליטה במדיניות אבטחת מידע של סביבות קלאוד נייטיב, שמאפשרת ניתוח סיכונים מדויק ● בעקבות הרכישה סיסדיג תקים בישראל מרכז מו''פ

מימין: אלון ארבץ, מנהל מרכז הפיתוח של אינטסייטס בתל אביב, גיא ניצן, מנכ"ל החברה, וגל בן דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: יח"צ

עוד אקזיט בתחום הסייבר: רפיד 7 רכשה את אינטסייטס ב-400 מיליון ד'

הנרכשת, שהוקמה על ידי שלושה יוצאי יחידות טכנולוגיות בצה"ל, מסוגלת לנטר בין היתר את הדארקנט ולתריע על איומים פוטנציאליים לארגון ● סכום העסקה ישולם במניות ובמזומן, ובאינסייטס מבטיחים לשמר את צוות העובדים של החברה גם אחרי האקזיט

אבי צ'סלה, מנכ"ל Empow. צילום: יח"צ

סייבריזן קונה חברה ישראלית לניהול איומי סייבר בעשרות מיליוני דולרים

שבוע אחרי שסייבריזן סיימה סבב גיוס של 275 מיליון דולר היא מודיעה על רכישת Empow, שהוקמה על ידי שני יוצאי רדוור ● המטה של הנרכשת ממוקם בבוסטון ומרכז המו"פ שלה - בישראל

והירוק שלה ירוק מאוד. רובין הוד. צילום אילוסטרציה: BigStock

רובין הוד מתכננת הנפקה לפי שווי של 35 מיליארד דולר

החברה תציע למשקיעים 55 מיליון מניות במחיר של בין 38 ל-42 דולר למניה, וחוזה כי היא תגייס 2.3 מיליארד דולר ● שווי השוק הנכחי גדול פי שלושה לעומת שוויה בספטמבר האחרון

יוני נבו, מנכ"ל סוויץ'. צילום: אביב נווה

סיוע לחולים במחלות כרוניות: סוויץ' הישראלית גייסה 20 מיליון דולר

סוויץ' הישראלית, שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לליווי אישי של מטופלים הסובלים ממחלות כרוניות, תשתמש בכספי הגיוס כדי לתמוך בהאצת הצמיחה הגלובלית של החברה והרחבת הפלטפורמה שלה

אדום בוהק. ביטקוין. מקור: BigStock

כך איבד שוק הקריפטו 100 מיליארד דולר ביממה

הביטקוין הוא האחראי העיקרי לירידה, ושערו צנח ביממה האחרונה אל מתחת ל-30 אלף דולר ● באפריל הוא היה שווה 65 אלף דולר ● הסיבות המרכזיות לירידה: הווירוסים החדשים שמאיימים על שוק הקריפטו והחשש שהכלכלה לא תתאושש מספיק מהקורונה

היזמים. מימין: עמרי שטרן, מנכ"ל, ומיכאל רודמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות - ג'ונס. צילום: ג'ונס

ניהול חללי עבודה בבנייני משרדים: סטארט-אפ הפרופטק ג'ונס גייס 12.5 מ' ד'

ג'ונס, שהפלטפורמה שלה פועלת היום ביותר מ-6,000 בניינים ברחבי ארה"ב ומותקנת בחללי עבודה של חברות דוגמת גוגל, ספוטיפיי ואמזון, שואפת לבנות פלטפורמה שתאפשר לנהל משרד בבניין משרדים ולהזמין באפליקציה שירותים שוטפים

בכירי SQLink וזיגיט בחתימת הסכם הרכישה. צילום: יח"צ

רכישה כל ישראלית: SQLink קנתה את זיגיט בשמונה מיליון שקלים

הנרכשת מתמחה בתכנון, אפיון, פיתוח וניהול אפליקציות ואתרים גדולים ומורכבים, מבוססי ווב ומובייל ● זו הרכישה השנייה שמבצעת SQLink בתוך שבועות ספורים

אירועים קרובים