חדשות מתפרצות

חזי הבר, מנכ''ל ג'יניוס דטה סיינס. צילום: אורי אלון

דע מניין Data

"מטרת מדע הנתונים ולמידת המכונה היא לענות לשאלה: מהו הדבר אשר לו היית יודע אותו כעת, היית יכול מחר לעשות את תפקידך טוב יותר?", אמר חזי הבר, מנכ''ל ג'יניוס דטה סיינס

ברוכות הבאות לאקסלרטור של מיקרוסופט למען סטארט-אפים, בשיתוף ארגון יזמיות. מימין למעלה ובכיון השעון: הילה אוביל-ברנר - מייסדת ארגון יזמיות, אושרת בן-משה - ג'ינג'ר, אנסטסיה לוגביננקו - נאו-טק, תמר שפירא - SenseIT. צילום: יח"צ

הכוח הנשי: מיקרוסופט וארגון יזמיות בחרו לקדם 14 סטארט-אפים ישראליים של נשים

המיזמים שנבחרו מבוססים על Deep Tech ומציעים את הפתרונות שלהם לחברות ענק ברחבי העולם ● מיקרוסופט: "אנו שואפים לסייע בהשפעה מיטיבה של טכנולוגיה על העולם, תוך כדי עידוד של יזמות נשית, במיוחד בתחומים הטכנולוגים"

ליאורה בן אפרים, המנהלת הפורשת של שע"מ והמנמ"רית הנכנסת של מכבי שירותי בריאות. צילום: מקס מורן

מהו "האקס פקטור של ה-IT?"

ליאורה בן אפרים, מנהלת שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המסים, לוקחת אתה ממשבר הקורונה תובנות בשלושה תחומים: הטכנולוגיה, ההון האנושי ואותו "אקס פקטור" ● במה מדובר, ואיך זה בא לידי ביטוי ברשות?

אלעד ליב, מהנדס פלטפורמות, אפס-פלייר. צילום: עזרא לוי

מה עושה החברה ש-"מעיפה" את האפליקציות?

אנשי אפס-פלייר מנתחים יותר ממאה מיליארד אירועים ביום, ולשם כך מסתייעים בבסיס הנתונים של אירוספייק - לטובת טיפול ביותר ממיליון שאילתות בשנייה

צריך לזכור שגם עובד.ת מהבית הוא.היא עובד.ת.

נשארים בבית: עובדי ענקיות טק רבות לא יגיעו למשרד עד סוף השנה

גוגל, פייסבוק, מיקרוסופט, אמזון וחברות נוספות משאירות בינתיים את העובדים בבתיהם, והודיעו כי לא יפתחו את המשרדים שלהן בארצות הברית בקרוב

דודי גולן, מנהל שותפים אזורי בחטיבת יישומי ואבטחת הרשתות (לשעבר איקסיה) בקיסייט. צילום: יח"צ

"העבודה מהבית נותנת משנה חשיבות לנראות הרשת"

"זאת, כי אסור שחוויית המשתמש תיפגע, על אף שיש עומס על הרשת, ואסור לפגוע ביציבות שלה, ובמקביל, נדרש לספק ביצועים ברמה גבוהה", אמר דודי גולן, מנהל שותפים אזורי בחטיבת יישומי ואבטחת הרשתות בקיסייט

גלית טוכטרמן גלזר, ראשת מערך התקשורת והדוברות הפורשת של סלקום. צילום: סיון פרג'

אחרי 17 שנים: גלית טוכטרמן גלזר, דוברת סלקום, פורשת

טוכטרמן גלזר כיהנה תחת ארבעה מנכ"לים בסלקום, בתקופות המשמעותיות ביותר בחיי חברת הסלולר הוותיקה ● אבי גבאי, המנכ"ל הנוכחי: "היא שירתה את החברה במחויבות, יוזמה ועם תרומה רבה לסלקום"

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה. צילום: ניב קנטור

אלה מערכות ה-IT שמשמשות את עיריית הרצליה בתקופת הקורונה

אמיר זיו, מנמ"ר העירייה, מפרט על המערכות הטכנולוגיות שפיתח האגף שבראשותו, על מנת לאפשר לראש העיר ולמנהלים הנוספים להתמודד עם המשבר טוב יותר

אירועים קרובים