"העבודה מהבית נותנת משנה חשיבות לנראות הרשת"

"זאת, כי אסור שחוויית המשתמש תיפגע, על אף שיש עומס על הרשת, ואסור לפגוע ביציבות שלה, ובמקביל, נדרש לספק ביצועים ברמה גבוהה", אמר דודי גולן, מנהל שותפים אזורי בחטיבת יישומי ואבטחת הרשתות בקיסייט

דודי גולן, מנהל שותפים אזורי בחטיבת יישומי ואבטחת הרשתות (לשעבר איקסיה) בקיסייט. צילום: יח"צ

"הנראות של הרשת היא אתגר מורכב בכל ימות השנה. בימים אלה של משבר הקורונה, בו העובדים נדרשים לעבוד מהבית, נראות הרשת מקבלת משנה חשיבות, כי אסור שחוויית המשתמש תיפגע, על אף שיש עומס על הרשת, ואסור לפגוע ביציבות שלה, ובמקביל, נדרש לספק ביצועים ברמה גבוהה", כך אמר דודי גולן, מנהל שותפים אזורי בחטיבת יישומי ואבטחת הרשתות (לשעבר איקסיה) בקיסייט.

גולן דיבר אתמול (א') במפגש הרביעי בסדרת מפגשים וירטואליים על אתגרי העבודה מרחוק בעידן הקורונה שעורכת קבוצת אנשים ומחשבים. הוא ציין שאיקסיה נוסדה ב-1997 וב-2017 נרכשה על ידי קיסייט טכנולוגיות. החברה פועלת בעולמות נראות הרשת, בדיקות ואבטחת מידע רשתית, ועל לקוחותיה נמנות 47 מתוך 50 ספקיות הטלקום הגדולות בעולם ו-77 מתוך חברות הפורצ'ן 100.

הוא ציין כי לאחר מהלך המיזוג, החברה מספקת שירותי בדיקות ומדידות לכל שבע השכבות בארגונים. "אנחנו מתמחים במתן פתרונות בדיקה, נראות ואבטחת מידע לרשתות פיזיות ו-וירטואליות ארגוניות", אמר. "כך אנחנו מעניקים לארגונים יכולת לענות לאתגר המורכב, עם אפשרות 'לחוש' ו-'לראות' את הרשת. בצד האחד יש את הרשת הארגונית ובצד השני – את הכלים שמנטרים אותה. יש לנו מענה לכל לקוח ארגוני, עם דגש על נראות של הרשת מהיבט חוויית המשתמש".

צילום ועריכת וידיאו: אורי אלון

"תעבורה רבה לצד דרישה בלתי מתפשרת לביצועים"

"המצב החדש, בו נכפה על העובדים לעבוד מהבית, מביא לצורך ביציבות וביצועים גבוהים, כי המשתמשים צורכים אפליקציות ארגוניות רבות. מצד אחד יש תעבורה בנפחים גדולים, לרבות סרטי וידיאו, ומהצד השני קיימת דרישה בלתי מתפשרת לביצועים ולרציפות עסקית", ציין גולן.

"אתגר נוסף הוא הקושי לצפות בעיות", אמר. "מחקרים מעלים ש-70% מהתקלות אינן מדווחות כלל, משמע – לא יודעים עליהן. ברור שבזמן אמת, התקלה תקרה בדיוק לפני שיחת ועידה חשובה בווידיאו. לכן, חשוב לזהות את התקלה לפני היא קורית, יש לטפל בצוואר בקבוק בטרם הוא נוצר".

גולן הציג לסיום כמה פתרונות של החברה: "לאיקסיה יש את הוקאי – פתרון אוטומציה לניטור ולזיהוי תקלות, באופן אקטיבי וסביב השעון. הפתרון יכול לתזמן את הבדיקות, מתי הן ירוצו ולקבוע מהי בדיקה שנכשלה או הצליחה. בעקבות קביעת מדדים, הארגון מקבל התרעות ונקבעת חוויית המשתמש, תוך הבנה ששירותי קול ו-וידיאו הם אקוטיים. הפתרון מדמה את משתמש הקצה בלי להפריע לו. שירות נוסף הוא Network Path Discovery. הפתרון מכוון את המנמ"ר לאזור שבו נמצאת הבעיה. אנחנו נותנים מענה לסביבה פיזית, ענן ו-וירטואלית. כל המידע הנאסף מגיע ללוח מחוונים קריא ופשוט להבנה. בדרך זו, מנהל הרשת יודע בכל רגע מה המצב שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים