בראש הכותרות

גוגל קוראת לעדכן מכשירים שמבוססים על גרסאות ישנות שלה. אנדרואיד.

גוגל מקשה על התקנת אפליקציות חיצוניות באנדרואיד

ענקית הטק מקשה על התקנת אפליקציות APK חיצוניות במערכת ההפעלה שלה: מנגנון "חיכוך גבוה" ואזהרות יחייבו מפתחים לא מאומתים לעבור זיהוי מלא כעת, תחת מה שמוגדר כ"שכבת אחריות" להגנה על המשתמש

רחלי שריקי, סמנכ"לית בינה מלאכותית בנספרו.

"הגבינה זזה: 2026 תהיה שנת ההטמעה האמיתית של AI בארגונים"

כך אומרת רחל שריקי, סמנכ"לית בינה מלאכותית בנספרו, בראיון לפודקאסט אנשים ומחשבים ● לדבריה, המנמ"רים מבינים שהם צריכים לעבור לשלב הבא של יישומים והטמעות של סוכנים אוטונומיים, מודלים חכמים ועוד

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל.

אילו 13 משרדי ממשלה יחלו בקרוב בהטמעת פרויקטי בינה מלאכותית?

13 המשרדים יקבלו מענק בהיקף של 40 מיליון שקלים להטמעת פרויקטי AI בפעילותם ● שרת המדע, גילה גמליאל: "הפרויקטים יחוללו שינוי באופן שבו הממשלה מספקת שירותים, ויהוו קפיצת מדרגה דיגיטלית למגזר הציבורי"

תומר ששון, סגן נשיא בחטיבת המחשוב האישי של אינטל.

בכנס בחיפה: נציגי ענקיות הטק הזהירו ממתן אוטונומיה מלאה ל-AI

בכירי תעשייה, אקדמיה ורגולציה מהעולם התכנסו בפסגת AI בחיפה, כדי לדון בגבולות הכוח שלה ● באירוע דנו בניהול סיכונים, בהטיות באלגוריתמים, בהפעלת מערכות לחימה אוטונומיות ובחשיבות ה-Edge Computing

משתתפות האקתון ב-AppsFlyer, לחיזוק בטיחות נערות ברשת.

טק עם שליחות: האקתון ב-AppsFlyer לחיזוק בטיחות נערות ברשת

למעלה מ-150 סטודנטיות מ-QueenB פיתחו באירוע פתרונות טכנולוגיים לבטיחות נערות אונליין, כולל מערכת דיווח מבוססת AI להתערבות דחופה - שזכתה

עליזה בוכמן, CTO ומייסדת חברת מ.מ.א.טק.

נשים ומחשבים: עליזה בוכמן, מ.מ.א.טק

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: עליזה בוכמן, CTO ומייסדת חברת מ.מ.א.טק

התגלתה על ידי חוקרי צ'ק פוינט. נוזקת VoidLink, שנוצרה בעיקרה בידי AI.

נחשפה נוזקה מתקדמת שנוצרה בעיקרה בעזרת AI

חוקרי צ'ק פוינט: "VoidLink מתקדמת ומודולרית, מפותחת ומעודכנת בקצב חריג' ובנויה ברמת תכנון ואדריכלות גבוהות" ● התקופה המיוחלת של נוזקות מתוחכמות שנכתבו על ידי AI - החלה ● ובונוס: שאלה מטרידה בלא מענה

נסוגה מההסכם. אינטל.

רכש משמעותי לאינטל: מנהל פיתוח השבבים הגרפיים בקוואלקום

אריק דמרס עוזב את קוואלקום אחרי 14 שנים ועובר להיות סגן נשיא בכיר לפיתוח מעבדים גרפיים באינטל ● המהלך - חלק מהניסיון של ליפ בו-טאן להפוך את אינטל למתחרה בולטת בשוק המעבדים לדאטה סנטרים

אירועים קרובים