תוכן שיווקי

BSH העולמית תבחן סטארט-אפים ישראלים בתחום הבית החכם

BSH Future Home Accelerator תעניק ל-10 סטארט-אפים את ההזדמנות להשתתף בתכנית האקסלרטור היוקרתית במינכן ● בתום 3 חודשים ייבחר הזוכה בהמשך מימון וליווי מלא

01/08/2018 11:06
צילום: באדיבות BSH

BSH, היצרנית המובילה באירופה למוצרי חשמל ביתיים אשר נמצאת בחזית הטכנולוגיה הביתית בייחוד בתחום המכשירים הביתיים המחוברים, הכריזה היום (ד') על צעד נוסף בעולם הפיתוחים הטכנולוגים עם הקמת אקסלרטור בינלאומי בתחום פתרונות חדשניים לבית החכם.

במסגרת האקסלרטור פונה החברה לכלל הסטארט-אפים והיזמים בעולם וכעת היא הכריזה על פתיחת התחרות גם בישראל באמצעות הסניף המקומי.

BSH העולמית השיקה את האקסלרטור בשיתוף פעולה עם Techstars, הרשת הבינלאומית המסייעת ליזמים וסטארט-אפים. האקסלרטור ייבחן פניות של יזמים וסטארט-אפים מכל העולם, יזהה את המודלים העסקיים – דיגיטליים הטובים ביותר ולבסוף יסנן וייבחר את עשרת החברות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר, שייקחו חלק באקסלרטור לתקופת זמן של שלושה חודשים.

BSH. צילום: באדיבות BSH

BSH. צילום: באדיבות BSH

ליווי צמוד של מנטורים נבחרים, מומחים ומשקיעים פוטנציאלים

במסגרת האקסלרטור יזכו עשרת הסטארט-אפים בליווי צמוד של מנטורים נבחרים, מומחים ומשקיעים פוטנציאלים בנוסף לגישה לפלטפורמת הבית החכם (Home Connect) הקיימת והמובילה של החברה

כמו כן יזכו הנבחרים לאקסלרטור להשתמש באזור עבודה יוקרתי במשרדים הראשיים של החברה במינכן. בסיום שלושת חודשי העבודה, יציגו עשרת החברות מצגת בפני הגורמים הבכירים של החברה ולבסוף ייבחר זוכה אחד לו יוענק מימון להמשך פיתוח הרעיון ווליווי של צוות המומחים במינכן.

הסטארט-אפים שיוכלו להגיש את מועמדתם הן חברות בשלב מוקדם המפתחות מוצרים בתחום המטבח החכם בפרט או הבית החכם בכללותו.

יאיר רוזן, מנכ"ל BSH ישראל, אמר כי "הדיגיטציה משנה את הדרך שבה אנשים חיים, מבשלים ומבצעים את עבודות בית. BSH פועלת עם הפנים קדימה ואל העתיד ומחפשת אחר הרעיון המבריק הבא שיסייע לצרכנים וישפר את שגרת היומיום שלהם בבית. החברה רואה בישראל מקור חשוב של ידע ומזמינה את הסטרטאפים והיזמים הישראלים להגיש את מועמדותם ולקחת חלק באקסלרטור הבינלאומי של החברה".

להגשת המועמדות לחצו כאן

אירועים קרובים