LeEco מניחה לסלולר ולטלוויזיה ומציגה: Super Bike

החברה הסינית הציגה ב-CES 2017 אופניים חכמים שיגיעו בשתי גרסאות: אופני כביש ואופני דרך ● המוצר מבוסס מערכת הפעלה בשם BikeOS שהיא בעצם התאמה שבוצעה באנדרואיד של גוגל למטרת רכיבה

ה-Super Bike של LeEco. צילום: יח"צ

LeEco הסינית ידועה בעיקר בזכות הטלוויזיות והטלפונים שהיא מייצרת, אך ב-CES 2017 הציגה החברה דווקא משהו אחר לגמרי: אופניים חכמים בשם Super Bike.

ה-Super Bike הוצגו בגרסת אופני כביש ובגרסת אופני דרך, שמבוססים על מערכת הפעלה בשם BikeOS שהיא בעצם התאמה שהחברה ביצעה במערכת האנדרואיד (Android) של גוגל (Google) כדי להתאים אותה לרכיבת אופניים.

מה שבולט באופניים זה מסך קטן שממוקדם בקצה העליון של מוט ההיגוי של האופניים. מדובר למעשה במחשב קטן לכל דבר ועניין, והוא מבוסס על מעבד Snapdragon 410 של קוולאקום (Qualcomm) וכן מציע חיבור LTE, כך שניתן לחבר אותו לרשת סלולרית גם ללא שימוש בטלפון. למחשב הזה יש מסך מגע בגודל 4 אינץ'.

מדברים בווקי-טוקי

המחשב הזה, באמצעות אפליקציות שמובנות במערכת ההפעלה, יכול לעקוב אחרי המהירות של הרוכב, המרחק שהוא עבר, לסמן את הנתיב במפה, וזה רק חלק מהמדידות שהוא מסוגל לעשות ולשדר. מעבר לכך הוא מאפשר ליצור קשר עם רוכבי אופניים אחרים שמשתמשים ב-Super Bike כולל אפשרות להשתמש בשיחו ווקי-טוקי קוליות. אם תרצו, רשת חברתית סגורה לרוכבי SuperBike.

כן מסרה החברה כי אופני הכביש שוקלים 18 ק"ג בעוד שאופני הדרך שוקלים 26 ק"ג, וששירות המפות שמשולב במערכת הוא של Here.

עדיין לא מדובר בדגם סופי, ולא ברור מה יהיה מחירם כשהם יגיעו לרצות הברית במהלך הרבעון השני של 2017.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים