גטר רכשה את אמרסט – שעוסקת בניהול רישוי תוכנה וייעוץ לארגונים

אמסרט תתפקד כחברה בת בקבוצה ● דריל אולמן, מנכ"ל הנרכשת: "תחום רישוי התוכנה לא ייעלם בגלל המעבר לענן, לפחות לא בטווח הנראה לעין"

דריל אולמן, מנכ"ל אמרסט. צילום: יח"צ

קבוצת גטר רכשה את אמרסט, שעוסקת בניהול ובייעוץ לרישוי תוכנה לארגונים בארץ ובעולם. החברה פועלת בשוק מזה 12 שנים, מנוהלת על ידי דריל אולמן ומאיר רז, ומונה 14 איש. סכום הרכישה לא נמסר.

על פי ההסכם, ההנהלה והיועצים של אמרסט ימשיכו לתפקד כחברה עם ישות עצמאית והיא תהיה חברה בת בקבוצת גטר.

הנרכשת מציעה ייעוץ לרישוי תוכנה, הכנה לביקורת רישוי (Audit), ליווי בחידוש הסכמי רישוי וכלים לניהול נכסי תוכנה. עם הסכם הרכישה, החברה תרחיב את פעילותה בתחום ה-Azure – הענן של מיקרוסופט (Microsoft), שכולל אינטגרציה ושילוב עם מכירת תוכנה לעסקים – אחד התחומים המרכזיים של גטר.

ניהול הרישוי בארגונים לא הולך לשום מקום

לדברי אולמן, תחום ניהול הרישוי בארגונים עדיין מהווה נתח נכבד מהפעילות שלהם, למרות המעבר לענן והתרחבות הקוד הפתוח. "אני לא רואה בטווח הנראה לעין מציאות שבה ארגונים יוותרו לחלוטין על שיטת הרישוי – On-Premise", אמר. "שני התחומים – הענן בחלק שלא דורש רישוי ומערכות התוכנה, שימשיכו להימכר ברישוי – יחיו זה לצד זה ובתוך כמה שנים ייווצר איזון. יש מקום לכולם". גטר היא שחקנית מרכזית בעולם רישוי התוכנות והמיזוג עם אמרסט יאפשר לה לשלב אותו עם הענן.

אולמן ציין כי "באמצעות היכולות שלנו, המבוססות על ניסיוננו רב השנים בשילוב עם המוניטין והניסיון הרבים של קבוצת גטר, נוכל לסייע ללקוחותינו ולקוחות גטר לעמוד בפני אתגרי הרישוי והענן ולהוביל אותם לחסכון משמעותי בעלויות מערך ה-IT בארגון".

"במסגרת פעילות הייעוץ שלנו, אנחנו מכינים את הארגונים לביקורות רישוי, מלווים אותם בחידוש הסכמי רישוי ומציעים להם כלים לניהול נכסי תוכנה", אמר אולמן. להערכתו, ניהול נכון של הרישוי בארגונים יכול להביא לחיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות על כך, שלא לדבר על מניעת מצבי תת רישוי, שכרוכים בתשלומים יקרים.

לדברי רפאל זינגר, מנכ"ל גטר, "בעקבות הרכישה נוכל להרחיב את השירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו ולספק שירותי אינטגרציה בתחום הענן וניהול רישוי התוכנה, בשילוב עם מכירות תוכנה לשוק העסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים