סקר אנשים ומחשבים: איך אתם מעבירים את הקיץ הקרוב?

מחלקת המחקר של אנשים ומחשבים שאלה אתכם: האם תישארו בארץ? האם תיסעו לחו"ל? מהם היעדים המועדפים עליכם? ● להלן התשובות

חופשה נעימה! צילום אילוסטרציה: Monkey business images

הקיץ בעיצומו ואיתו החופשות. לכבוד עונת הטיולים והמנוחה, מחלקת המחקר של אנשים ומחשבים שאלה אתכם, הקוראים, איך אתם מתכוונים להעביר אותה – האם תישארו בארץ? האם תיסעו לחו"ל? מהם היעדים המועדפים עליכם? כמו כן, שאלנו מהן חברת התעופה וחברת השכרת הרכב המועדפות עליכם. להלן תשובות הסקר.

מרבית המשיבים (75%) ציינו שהם מעדיפים בקיץ הזה לצאת לטיול במסגרת החופשה. אחרים השיבו שינצלו את הקיץ לבילוי עם חברים, משפחה (38.64%) ויש כאלה שיעדיפו סתם לשבת בבית ולנוח (15.9%).

אם כבר נוסעים, היעד המועדף הוא אירופה הקלאסית (65.9%). יעדים אחרים: ארצות הברית (29.55%), המזרח הרחוק, דרום אמריקה (22.73%) וקרוב ל-10% יטיילו בארץ.

משך החופשה של רוב המשיבים לסקר הוא שבוע עד שבועיים (65.9%) ואחרים ייצאו רק לשבוע (20.45%). שיעור היוצאים לחופשה של יותר משבועיים עומד על 11.35%. היתר ציינו שהם מעדיפים לא לקחת חופשה בקיץ.

הרוב מזמינים חופשה דרך האינטרנט

נתונים נוספים: 72.73% מזמינים את החופשה דרך אתר האינטרנט – במחשב או במובייל. אחרים מחפשים חופשות באינטרנט אבל מעדיפים להזמין בטלפון (11.36%) ו-9.09% מזמינים דרך סוכני נסיעות.

מתוצאות הסקר עולה שלמרות כל התלונות עליה, רבים מהקוראים שלקחו חלק בסקר מעדיפים לטוס כחול לבן, באל על (38.64%). אחריה, בסדר יורד, נמצאות טורקיש איירליינס, לופטהנזה, בריטיש איירווייז וקרוב לשליש מהנשאלים ציינו שהם טסים בחברות תעופה אחרות. ולבסוף, כאשר מגיעים ליעד, 29.62% מעדיפים לשכור רכב באמצעות אוויס, 26.83% בחרו בהרץ, 14.63% באלמו והיתר – בחברות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים