קבוצת לובינסקי הטמיעה מערכת CRM חדשה ב-650 אלף שקלים

בהחלטה לא שדרגתית, החליטו בקבוצה לפתח מערכת חדשה במקום לשדרג את זו הקיימת, לאחר שהמערכת הישנה לא הפרידה בין ה-CRM ל-ERP ולא ענתה על צרכי החברה

דרור הרשקו, מנהל הטכנולוגיות העסקיות של קבוצת לובינסקי. צילום: יח"צ

קבוצת לובינסקי סיימה בימים אלה שלב א' בפרויקט להטמעת מערכת CRM חדשה, שפותחה בפיתוח עצמי על בסיס Dynamics של מיקרוסופט (Microsoft). המערכת מחליפה מערכת קודמת, ישנה יותר, שהבעיות שלה היו שהיא לא הפרידה בין ה-CRM ל-ERP ולא ענתה על צרכי החברה. ההיקף הכספי של הפרויקט עומד על 650 אלף שקלים, כולל השקעה בצוותי הפיתוח.

בלובינסקי קיבלו החלטה אסטרטגית לא שגרתית ובמקום לשדרג את המערכת קיימת הם פיתחו את הכול מחדש, בכוחות עצמיים ועם ליווי חיצוני מזערי ביותר. הפיתוח החל לפני 10 חודשים, אז הציפו אנשי הטכנולוגיה והמשתמשים הפנימיים של החברה את הפתרונות שהמערכת אמורה לתת: שפה ארגונית חדשה, תהליכים חדשים, חוויית משתמש ומענה לשינויי תפיסה – הן מבחינה עסקית והן מבחינה טכנולוגית.

דרור הרשקו, מנהל טכנולוגיות עסקיות בקבוצת לובינסקי, אמר ש-"זה פרויקט מאתגר הרבה יותר משדרוג שגרתי של מערכת קיימת. הוא בוצע כפרויקט Insurance בכמה שלבים, באמצעות אנשי מערכות המידע של לובינסקי ובליווי שני עובדים מפרודוור".

"חילקנו את הפרויקט ותכולתו לשלבים מוסכמים כדי לאפשר יישום הדרגתי ולהקטין רמות סיכון", הוסיף. "כמו כן, הפרויקט כלל ליווי ותמיכה לפי תעדוף לאחר העלייה לאוויר והקפדה לחזור לשפה ולאפיון בכל סוגיה שעולה".

נורית הראל, מנהלת הפרויקט והמיישמת שלו. צילום: יח"צ

נורית הראל, מנהלת הפרויקט והמיישמת שלו. צילום: יח"צ

נורית הראל, מנהלת הפרויקט והמיישמת שלו, ציינה כי "מחויבות ההנהלה וההירתמות של העובדים מכלל התחומים במערכות המידע תרמו ללא ספק להצלחת הפרויקט".

המערכת משרתת 500 משתמשים בכמה חברות של הקבוצה, שהוגדרו להשתתפות בשלב א' של הפרויקט. השלב השני שלו נמצא כבר באפיון בחברה הבת מוטוספורט.

קבוצת לובינסקי היא היבואנית של מותגי הרכב פיג'ו וסיטרואן, וכן של מותגי הרכב היוקרתיים MG ו-DS. החברה נוסדה ב-1936 על ידי דוד לובינסקי וכיום היא בבעלות משפחת מנור. היא מעסיקה 700 עובדים בחמש חברות בנות. אגף מערכות המידע שלה מונה 30 איש ובראשו עומדת סמנכ"לית הטכנולוגיה, שמעונה נוה. ברב שיח על חוויית הלקוח, שנערך באחרונה במסגרת שולחן עגול של אנשים ומחשבים, אמרה נוה שהמערכת החדשה תשרת יעד חשוב של החברה: שיפור חוויית הלקוח.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמית בן נון

    מוזר. לא קיימים פתרונות וורטיקליים מוכנים ליבואני רכב?

אירועים קרובים