מנכ"ל Salesforce: "אנחנו מוחצים את אורקל"

לדברי מארק בניוף, מנכ''ל ענקית ה-CRM בענן, "ההצלחות שלנו נובעות מרכישות שעשינו, לצד הרחבות של שיתופי פעולה עם אמזון, ויזה ויבמ"

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס. צילום: יח"צ

לאחר התוצאות הטובות שהשיגה החברה בראשותו, התראיין מארק בניוף, מייסד, יו"ר ומנכ"ל Salesforce ואמר כי "אנחנו מוחצים את אורקל (Oracle)".

בניוף אמר את הדברים בתכנית "כסף משוגע" (Mad Money), עם ג'ים קריימר ברשת CNBC. הוא הסביר כי יריבותיו בענן "פשוט לא יכולות להדביק אותנו".

"אתה יכול לראות כי אנחנו מוחצים את אורקל. מיקרוסופט (Microsoft) וסאפ (SAP) – גם הן מעבר לפינה. אנחנו זוכים להצלחות ולניצחונות במכירות, בשירותים ובשיווק".

בתכנית הוצגה טבלה של IDC, המנתחת את השוק לאפליקציות CRM בענן, מקום שאמזון (Amazon) וגוגל (Google) אינן משחקות בו.

על פי חברת המחקר, Salesforce ממשיכה לגזול נתחי שוק מיריבותיה בתחום. "הבט בטבלה ג'ים", אמר בניוף, "ראה את שיעורי נתח השוק שלנו, בהשוואה לאלה של סאפ ואורקל. הן נמצאות בגידול אפסי, שטוח – או בירידה, ואילו אנו נוסקים באופן אקספוננציאלי. אין כל מקום להשוואה".

קוטפים את הפירות

לדברי בניוף, חלק מההסבר לגידול של החברה, נובע מרכישות: זו של Demandware, שחקנית מסחר מקוון, זו של Krux, הפועלת להעמקת הקשר עם של ארגונים עם קהל לקוחותיהם, וזו של Quip, המספקת חבילת תפוקה, בדומה ל-Office של מיקרוסופט.

לדבריו, "הרכישה של Demandware הוכיחה כבר את עצמה. כעת היא ידועה כענן המסחר שלנו, והיא עמדה מעל ומעבר לציפיות שהיו לנו ממנה. היא מסייעת לחברות הפועלות בעולם הקמעונאי למצוא את עצמן בצורה טובה בענן".

לדבריו, "כל רשת קמעונאות גדולה בעולם עושה את השינויים והמעבר העצומים, מהחנויות הפיזיות – לעולם המקוון. בחלק מהמקרים הן עושות עבודה כפולה, כלומר פועלות בשני העולמות, ומחברות ביניהם. מדובר במהלך מרשים ומעצים, והכל דרך ענן המסחר המקוון שלנו".

Quip, אמר בניוף, "עשתה עסקה מצוינת עם 21st Century Fox. הם מחליפים שם 20 אלף עמדות קצה שהיו עם Office. זה סיפור מדהים".

הוא סיים באומרו כי "הסבר נוסף לצמיחה שלנו, טמון בהסכמים האסטרטגיים ובהרחבות של שיתופי הפעולה שערכנו עם אמזון, ויזה (Visa) ויבמ (IBM)". "המספרים הללו הם תוצאה של השקעות שנעשו ברבעונים קודמים וכעת אנו קוטפים את הפירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים