תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של Priority, יום ב' 19 ביוני, LAGO

"ארגונים נדרשים להרחבה של מערכות הליבה באמצעות פתיחות, ענן ומובייל"

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, "בגרסאות הקודמות של המערכת שמנו דגש על חוויית משתמש וקלות יישום - בגירסה הנוכחית שמנו דגש על הרחבת הפתיחות והיערכות למובייל"

18/06/2017 10:06
אנדרס ריכטר, מנכ''ל פריוריטי. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"מה שיציל את המנמ"ר מול שלל האתגרים איתם הוא מתמודד, ומול הצורך שלו להתחיל את המסע הדיגיטלי של הארגון – הוא חדשנות. זו תגיע מהרחבת מערכת ה-ERP לפלטפורמה ארגונית כוללת וגמישה, עם מענה לעולמות הניידות והענן", כך אמר אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי (Priority Software).

ריכטר התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי של פריוריטי. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' ה-19 ביוני, באולם אירועים LAGO ראשון לציון.
ארגונים נדרשים כיום, אמר ריכטר, "לבניית אמת ארגונית אחת, תוך חיבור כלל מערכות ה-IT בצורה פשוטה, גמישה ועם יכולת גידול ותועלות תפעוליות מקסימליות בענן".

החזון של החברה, אמר ריכטר, "הוא להעצים עסקים בכל גודל עם פתרון ניהול מקיף, גמיש ופשוט. זאת, לטובת הגברת הרווחיות והגדלת היעילות". לדבריו, לפריוריטי, שהיא מובילת שוק בישראל, יש כיום 8,700 לקוחות ארגוניים, ב-40 מדינות.

"המשימה שהצבנו לעצמנו", ציין, "היא להפוך את מערכת ה-ERP לקלה יותר ולספק חלופה נגישה לפתרונות מורכבים ויקרים. כך, פריוריטי מקפידה על חדשנות טכנולוגית, אשר באה לידי ביטוי בתמיכה מלאה במכשירים ניידים ובעבודה בתצורת מחשוב ענן.

"יותר ממחצית הלקוחות הארגוניים החדשים הם בענן – גם ארגונים גדולים וגם קטנים. הענן מעניק שקט נפשי מבחינת גיבויים ואיומי סייבר, מבטיח שהעבודה תמיד תיעשה בגרסה המעודכנת ביותר, מייתר כל צורך להתעסק בתחזוקה של המערכת ומאפשר למחלקת ה-IT להתעסק במשימות העיקריות שלה – איתור והטמעת חדשנות. בנוסף, הטמעת מערכת ERP  בענן היא פשוטה ומהירה".

בענן – וברישוי המסורתי

לדבריו "אנו מציעים כיום את המערכת של פריוריטי ללקוחות הארגוניים, הן כפתרון ענן והן כמוצר בהתקנה מקומית קלאסית. בשתי התצורות מתאפשרת פונקציונליות מלאה, גמישות ותמיכה בפתרונות מובייל. אנו מעריכים שארגונים רבים נוספים יבינו את היתרונות שמציעה טכנולוגיה זו ויעברו אליה בקרוב".

"באחרונה השקנו את גירסה 18 של Priority. בגרסה זו, שמנו דגש על כלים שמאפשרים לארגון להרחיב את פתרונות המובייל", אמר ריכטר. "במסגרת זו, השקנו מחולל אפליקציות, באמצעותו יכולים ארגונים להקים בעצמם אפליקציות המחוברות למערכות ה-IT של הארגון. מה שמדהים בפתרון הוא שאין צורך להיות מתכנת, כל משתמש פריוריטי יכול בדקות ספורות לבנות אפליקציה שרצה עם טלפון חכם".

ריכטר ציטט נתונים לפיהם, "כ-70% מהעובדים לא יושבים במהלך יום העבודה מול המחשב השולחני, אלא נמצאים חלק ניכר מיומם בשטח – בנסיעות, בפגישות, באתרי בנייה, במפעלים, במחסנים ועוד. כניסת המובייל מאפשרת לבצע פעולות רבות מרחוק. עד כה, בארגונים רבים, עיקר העבודה מרחוק נשענה על יכולות מייל או אפליקציות שלא היו מחוברות למערכת המרכזית בארגון. כך, האפשרות לבצע פעולות שונות הייתה מצומצמת".

לדברי ריכטר, "אחת המגמות הבולטות בתחום היא בניית אפליקציות ייחודיות לארגון. אלא שבשל העלויות הגבוהות והמורכבות הטכנולוגית, ארגונים רבים נמנעו מכך".

"הפתרון שלנו מספק מענה מתאים גם לצורך זה. הוא מאפשר לבנות אפליקציה עבור מגוון המכשירים החכמים שברשות העובדים, באופן עצמאי ומותאם לפעולות החברה. כך, יכולות חברות לעשות את הכל מכל מקום, לשלוף מידע ולעדכן נתונים בזמן אמת, לבצע פעולות מרחוק, לבקר ולאשר משימות, הזמנות עבודה, תשלומים ועוד".

"בדרך זו ניתן להנגיש את המערכות הארגוניות לעובדים המרוחקים – בלא הצורך בפיתוחים חדשים. כלל האפליקציות, לצד ההרשאות והחוקים העסקיים למשתמשים, 'משורשרים' למכשירים הניידים".

הכנס, השנה, אמר ריכטר, "יעמוד בסימן 30 שנה לפריוריטי. הוא ידון באתגרים טכנולוגיים ובתהליכים של הארגון הדיגיטלי, במגמות בעולם כגון בינה מלאכותית, בוטים, אינטרנט של הדברים וריבוי אפליקציות. כל זאת, לצד חידושים במוצרי פריוריטי".

"המאפיין את מערכות פריוריטי", סיכם ריכטר, "הוא גמישות, פתיחות, היקף גדול של משתמשים, לקוחות ממגוון מגזרי המשק ואקו-סיסטם רחב היקף".

אירועים קרובים