תוכן שיווקי

Rimini Street מפרסמת תוצאות כספיות ראשוניות לרבעון הראשון של 2017

החברה רשמה הכנסה של 49 מיליון דולר - עלייה של 42% מדי שנה ● הכנסה נדחית של 165 מיליון דולר - עלייה של 44% מדי שנה ● סך חיובים בחשבונית של 50 מיליון דולר - עלייה של 34% מדי שנה ● כ-1,900 לקוחות חתומים נכון להיום - עלייה של 40% מדי שנה

07/05/2017 09:38
Rimini Street

Rimini Street, הספקית הגלובלית המובילה במתן שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות עבור המחזיקים ברישיונות סאפ (SAP) לתוכנות Business Suite ,BusinessObjects ו־HANA Database, ועבור המחזיקים ברישיונות אורקל (Oracle) לתוכנות Siebel ,PeopleSoft, JD Edwards ,E-Business Suite ,Oracle Database ,Oracle Middleware ,Hyperion ,Oracle Retail ,Oracle Agile PLM ו־Oracle ATG Web Commerce, הכריזה היום על תוצאות כספיות ראשוניות עבור הרבעון הראשון של שנת הכספים 2017, שהסתיים ב־31 במרץ 2017.

הכנסות שיא ומומנטום חזק

הרבעון הראשון של 2017 בחברה סוגר 45 רבעונים רצופים של צמיחה בהכנסות, ורושם הכנסות שיא בסך 49 מיליון דולר – עלייה של 42% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וקצב הכנסות שנתי החוצה את רף 196 מיליון הדולר. כמו כן, ברבעון הראשון חייבה החברה חשבוניות בסך כולל של 50 מיליון דולר – עלייה של 34% מהרבעון המקביל אשתקד.

Rimini Street צירפה 109 לקוחות חדשים ברבעון האחרון, המהווים עלייה של 47% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת, והעלתה בכך את סך מאגר לקוחותיה עד היום לכדי 1,875 – עלייה של 40% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת.

רבעון ראשון של 2017: דגשים והישגים מרכזיים

● הוכרז על מינוי מנהל כספים ראשי (CFO) חדש, תומאס סאבול, שיקבל אחריות לכל ההיבטים הפיננסים של החברה. מעבודתו הקודמת בחברות היי-טק, מביא עמו סאבול לתפקיד זה ניסיון עשיר בהובלת חברה ציבורית, בפן התפעולי והכספי גם יחד.

● הוכפל מספרם של לקוחות סאפ ואורקל שהצטרפו ל- Rimini Street, מישראל וממזרח אירופה, והוכרז על צמיחה ועל השקעה חזקות ומתמשכות באזור דינאמי זה.

● נסגר מספר שיא של אירועי תמיכה ברבעון אחד – כמעט 7,000 אירועים על פני 44 מדינות – ושוב הושג ציון ממוצע של 4.8 מתוך 5.0 (5.0 הוא "מצוין") בשביעות רצון הלקוחות משירותי התמיכה. כמו כן, נרשם ממוצע של פחות מחמש דקות זמן תגובה עבור כלל האירועים שדורגו בעדיפות מספר אחת.

● זכייה בחמישה פרסים עבור מצוינות בשירות לקוחות, הכוללים פרס עבור חברת השנה, החברה הידידותית ביותר ללקוח והשירות החדשני ביותר, וכן שני פרסי Stevie עבור מובילת השנה בשירות לקוחות ועבור מחלקת שירות הלקוחות של השנה.

● עד היום הופצו ללקוחות בכל העולם מעל 130 אלף עדכונים בנושאי מס, חוקים ותקנות.

"תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2017 של Rimini Street והשגת צמיחה לאורך 45 רבעונים רצופים משקפות הן את הביקוש העולמי החזק שקיים לתמיכת פרימיום עטורת פרסים, והן את העובדה שהיישום שלנו ממוקד היטב בתכנית העסקית", אומר מנכ"ל רימיני סטריט, שת' ראבין.

לדבריו, "Rimini Street תמשיך להוביל את שוק התמיכה בתוכנות ארגוניות, עם פתרונות תמיכה עתירי הערך ומרובי החדשנות שניתן להשיג כיום".

אירועים קרובים