תוכן שיווקי
לקראת אירוע - GIV-INFOR-EAM, יום ד' 7 בספטמבר, מלון שרתון תל אביב

ניהול אכלוס וניהול תיק מבנה ב-Infor EAM

10/08/2016 11:31
יוסי עפרוני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של גיב סולושנס. צילום: יח"צ

ניהול האכלוס הופך לנושא מורכב בארגונים רבים. התאמה בין המבנה הפיזי למבנה הארגוני המשתנה; התאמה לשינויים תכופים בכח האדם; התייחסות למגבלות בטיחותיות או נגישות; העמסה נכונה של עלויות המבנה, חשמל, ניקיון וכו' על יחידות הרווח וההפסד בחברה, ועוד.

ל-GIV Solutions, מענה חדשני לניהול האכלוס במערכת Infor EAM. מערכת Infor EAM, מערכת לניהול נכסים גלובלית מובילה, המנהלת את ניהול נכסי הארגון החל מניהול הציוד, התפעול והאחזקה, התייעלות אנרגטית, ניהול שכירויות והחיובים וכלה בניהול האכלוס בצורה יעילה, שקופה ומכוונת כללית עסקיים.

המערכת מכילה מאפיינים חכמים המאגדים את כלל הצרכים הארגוניים לצורך ניהול איכלוס ובהן יצירת מרחבי עבודה מוגדרים, ניהול עובדים, ניהול התקנים הארגוניים לניהול אכלוס, לדוגמה: סוג חדר וגודל חדר לפי תפקיד, ניהול החדרים, המבנים והשטחים הציבוריים ומאפשרת שיבוץ יעיל וניהול האכלוס ובשקיפות ויכולת פיקוח.

בנוסף, מערכת Infor EAM מאפשרת לייצר לוגיקה להקצאת משאבים לחלוקת החדרים במבנים השונים ועל ידי כך מאפשרת להגדיר מרחק מקסימלי מחדר ישיבות, פינת קפה וכו', ולשמר/לשפר את רווחת העובד בהתאם לתפקידו וצרכיו האישיים.

פונקציונליות נוספת של מערכת Infor EAM, היא שילוב השרטוטים בניהול האכלוס, על ידי שימוש במודול OpenCAD. המודול מציג יכולת גרפית המעשירה את סביבת העבודה במערכת Infor EAM, ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר למנהלים ועובדי הארגון.

הרעיון העומד במרכז הכלי מושתת על יכולת העברת מידע, הצגתו בזמן אמת ובצורה דו-כיוונית בין שרטוטים ומערכת Infor EAM. ניתן אף להשתמש בצילומי אוויר או תמונת מפה כבסיס למידע המרחבי הארגוני ולהציג על גביהם את הנתונים הדרושים לתפעול הארגון. המערכת מאפשרת לערוך את השרטוטים ולייצר גרסה מעודכנת על פי השינויים בעולם האמיתי.

שימוש במערכת Infor EAM בשילוב OpenCAD מאפשר:
● הצגת התראות ויזואליות על גבי השרטוט או מפת המבנה (חדרים פנויים, חדרים שאינם בתקן, חדרים שיתפנו בחודש הקרוב וכו').
● הצגת נתונים מרחביים על חדרים והציוד שבהם.
● חישוב שטחי חדרים, מסדרונות וכו' לחיוב יחידות רווח/ לחישוב עלויות ניקיון ועוד.
● איתור חדרים בקרבה למוקד מסוכן.
● אפשרות לשימוש בתמונה כבסיס למידע המרחבי.
● הצגת מפת מחסנים ואיתורים.
● יצירת פקודות עבודה ישירות מהשרטוט הטכני.
● יצוא שרטוט המשולב הוראות עבודה לטכנאי כקובץ pdf, המדגיש את האזור בשרטוט בו יש לבצע את העבודה.
● יכולת תכנון והצגת מסלול תנועת הטכנאי במרחב הארגוני.
● יבוא מידע ישירות משרטוט האדריכלי או הטכני לבניית אינוונטר במערכת האחזקה.
● אפשרות לביצוע Drill Down למעבר בין רמות פירוט שונות של השרטוט.

מודול ה-openCAD של InforEAM מאפשר ניהל ויזואלי מדויק, יעיל וחסכוני. המערכת מאפשרת שקיפות ליחידות הארגוניות וכך יש שליטה ובקרה טובה יותר.

ניהול תיק מבנה

ניהול תיק המבנה, מאפשר מעבר לתיעוד כל המידע על המבנה והנכס, לנהל מידע בטיחותי באופן ויזואלי, היכן נמצא הציוד כיבוי אש, היכן יציאות החירום ועוד.

השימוש במערכת Infor EAM הופך את איתור המידע הרלוונטי לפשוט, על ידי סימון האזורים לפי צבעים שונים והוצאת דו"חות ויזואליים כמו מסלול לאזורי הבטיחות, אגפים בשיפוצים וכדומה. כל זאת על מנת להקל על יישום תקנים המוגדרים בחוק, המחייבים חלוקה לאזורי סיכון ומרחבים מוגנים.

GIV Solutions מייצגת ומיישמת את מערכת Infor EAM בישראל.

אירועים קרובים