נוסטלגיה: הפאלם חוזר

TCL עומדת להשיק בקרוב טלפון ראשון שיישא את השם פפיטו ויציע מסך בגודל 3.3 אינץ' בלבד ברזולוציית HD

שובו של הפאלם. צילום אילוסטרציה: BigStock

למעלה משלוש וחצי שנים אחרי שרכשה את המותג פאלם  מידיה של HP, היצרנית הסינית TCL עומדת להשיק בקרוב טלפון ראשון שיישא את השם המפורש. המכשיר החדש אמור כנראה לעורר יותר את בלוטות הנוסטלגיה ולהחזיר את המותג למודעות, כפי שלמשל עשתה HMD שהשיקה מכשירי עבר של נוקיה במהדורה חדשה.

לפי הדיווחים ייקרא המכשיר החדש פפיטו, וכנראה שלא בכדי: הוא אמור להציע מסך בגודל 3.3 אינץ' בלבד ברזולוציית HD, ואם זה לא טעם של פעם, אז מה כן? המכשיר יגיע באופן עקרוני עם אנדרואיד 8.1, אבל מכיוון שפאלם הייתה ידועה בממשקים המיוחדים שלה, זה יקרה גם הפעם – אלא שבכך היא לא תהיה שונה מהרבה יצרניות אחרות בשוק שמציעות ממשק משלהן מעל מערכת ההפעלה של גוגל.

מחיית המותגים

התצורה של המכשיר תהיה יחסית נמוכה כדי להתאים למחיר שוק כניסה. הוא יהיה מבוסס על Snapdragon 435 ויגיע עם 3 גיגה-בייט זיכרון עבודה ועם 32 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה. הסוללה תהיה בגודל של 800 מילי-אמפר/שעה בלבד, ותהיה גם מצלמה עם מבזק מאחור. מה שלא יהיה, באופן מפתיע, זה אפשרות לחבר אוזניות.

ומה שעוד יותר מפתיע הוא שהכוונה בהתחלה היא להפוך את המכשיר לייעודי ברשת ווריזון  בלבד, אם כי עוד אין לכך אישור.

אם TCL אכן תשיק את המכשיר בפועל, היא בהחלט תוכל לקבל את התואר מחיית המותגים. כזכור היא זו שרכשה את הרישוי לשם ולייצור מכשירי בלקברי . מעבר לכך היא גם משיקה מכשירים תחת המותג הצרפתי אלקטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים