סירין לאבס מגייסת 33 עובדים

לאחר הנפקת ה-ICO המוצלחת שלה, מעוניינת החברה של משה חוגג להכפיל את מצבת העובדים ומחפשת מומחי בלוקצ'יין, אנשי QA, מנהלי מכירות ועוד

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

סירין לאבס (Sirin Labs) – מפתחת טלפון הבלוקצ'יין הראשון, ה-Finney – הודיעה כי היא מגייסת 33 עובדים. יחד עם שבע משרות שכבר אוישו, מתכוונת החברה להכפיל את מצבת העובדים שלה.

החברה מגייסת שני ארכיטקטים של מערכות, חמישה מומחי בלוקצ'יין, חמישה מפתחי אנדרואיד (Android), חמישה מפתחי Full Stack, ארבע אנשי אוטומציית QA וארבעה אנשי QA בכירים.

כמו כן, היא מחפשת מנהל מדיה, מנהלי מכירות לאירופה, אסיה ודרום אמריקה, מנהל פיתוח עסקי, מנהל רכש, מנהל שרשרת אספקה ומנהל שירות לקוחות.

סירין לאבס, מקבוצת סינגולרטים של משה חוגג, סיימה בחודש שעבר הנפקת ICO, שבמסגרתה גייסה סכום שווה ערך ל-160 מיליון דולר. לאחר שפיתחה את טלפון ה-Solarin, המוצר העיקרי שהיא מפתחת כיום הוא ה-Finney – מכשיר שמבוסס על מערכת ההפעלה האנדרואידית שלה, Sirin OS, שמשלבת את טכנולוגיות האבטחה והפרטיות שפותחו במעבדותיה.

חוגג אמר כי "בעקבות הצלחת ההנפקה וההבטחה להשקת Finney עד סוף השנה, אנחנו מאיצים את תהליך הפיתוח, ולשם כך מכפילים את צוות החברה ומגייסים 33 עובדים חדשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים