פבל טפליצקי, Comm-IT: "התקשורת האחודה נמצאת בצומת דרכים"

לדברי טפליצקי, ארכיטקט תקשורת אחודה ראשי בחברה, "השילוב הזה בין עולם התוכן העסקי לעולם התוכן של התקשורת האחודה מציע מכלול שגדול יותר מסך חלקיו"

פבל טיפליצקי, ארכיטקט תקשורת אחודה ראשי ב-Comm-IT. צילום: ניב קנטור

"התקשורת האחודה נמצאת בצומת דרכים. הזליגה של התחום לרשתות החברתיות מהווה אתגר רציני לארגונים. אם רוצים ליצור קשר עם אנשים, משתמשים בווטסאפ (WhatsApp) ובכלים דומים כי זה מאוד פשוט, וערכת כלים שכוללת את כל הערוצים החדשים היא משהו שליצרנים לוקח זמן רב להדביק. הם עדיין לא השכילו לחלוטין ליישם התאמה אישית של היישומים החברתיים, את השילוב עם אנשי קשר, המיקום המדויק והנוכחות ברשתות". כך אמר פבל טפליצקי, ארכיטקט תקשורת אחודה ראשי ב-Comm-IT, שטען כי התקשורת האחודה יכולה כיום להעצים את העסקים.

טפליצקי אמר את הדברים בכנס Unified Communications and Collaboration, כנס התקשורת האחודה של ענף ה-IT שנערך באולם האירועים LAGO שבראשון לציון בשבוע שעבר.

בכנס, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים, הציג טפליצקי את בית הפיתוח בו הוא עובד והציג תובנות לגבי הדרך בה צריך לצעוד כדי להביא את התקשורת האחודה לדור הבא, בו היא משמשת את הארגון כחלק אינטגרלי לכל דבר ועניין, תוך שהיא מתאימה את עצמה לעולם המודרני בו תוכנות, תשתיות ופלטפורמות מוצעות ככלי שהחיוב שלו מבוצע לפי השימוש בפועל של הארגון.

יתרון משמעותי על פני מתחרים

לדבריו "ארגונים משיגים קפיצת מדרגה משמעותית כאשר הם משלבים בין עולם התוכן העסקי לבין כלי התקשורת האחודה. צריך להפסיק להתייחס לתקשורת האחודה כאל וריטקל נפרד. ההתקדמות האמיתית בתקשורת האחודה היא לא לשדרג מגרסה 6 ל-8, אלה להפוך אותה לכלי שמשתלב ושמשרת את העסק בצורה הטובה ביותר. זהו שילוב שמייעל תהליכים עסקיים ומאפשר לארגונים להתקדם באיכות השירות ללקוח והתקשורת הפנים ארגונית, וכך להשיג יתרון משמעותי על פני מתחרים".

"תכונות מתחום התקשורת האחודה מוטמעים ביישומים הארגוניים, וזו מגמה שמובילה את תחום ה-CPaaS – תקשורת אחודה כשירות", אמר. "זה נפלא, וזהו שוק שנמצא בתנופה אדירה".

יכולת ההתאמה האישית היא אחת החשובות שמציעה Comm-IT. "אנחנו גוף פיתוח אובייקטיבי. אנחנו לא מוגבלים על ידי היכולות של יצרן מסוים, אלא יכולים לספק פתרון על ידי שילוב של כל הכלים בשוק – אנחנו מספקים ללקוח פתרון לפי צרכיו, על בסיס המומחיות והניסיון שצברנו לאורך השנים", הוא סיפר.

לשפר ולייעל את העסק עם התקשורת האחודה

טפליצקי הביא דוגמא בה השילוב של תקשורת אחודה מתקדמת הוביל לחסכון ניכר. לדבריו, בבית החולים Orlando Health גילו שיש צורך ב-15 עד 25 שיחות כדי לשחרר חולה לביתו. "זה לא רק כסף, זה הרבה יותר", סיפר. "זה הזמן, שעות על גבי שעות, בו האדם ממשיך לשכב ולחכות במיטה למרות שהוא כבר לא היה צריך להיות שם. זה הגיע למצב בו היו זמנים בהם אי אפשר היה לקבל פציינטים חדשים. מה שהם עשו זה לשלב בין מערכות המידע וה-IVR ולעשות אוטומציה לתהליך, והצליחו להוריד את הזמן הממוצע בארבע שעות".

אז איפה השינוי? הוא תלוי בעצם בארגונים עצמם ובמוכנות שלהם. "כדי להוציא את התקשורת האחודה מהתפקיד הפסיבי אנחנו צריכים למתוח אותה, להתאים אותה ולשלב אותה עם העולם העסקי, תוך שמבינים שצריך לראות את התמונה הגדולה. יישומי התקשורת האחודה כבר מחכים ומוכנים לעולם הפיתוח, אבל הם לא באים מוכנים Out of the Box, וזה אומר שהארגון צריך לאפיין את דרכי השימוש שלו, לדעת מה הוא צריך, לדעת כיצד לשפר ולייעל את העסק עם התקשורת האחודה. מה שבטוח הוא שהיכולות הללו מוכנות לשימוש", הוא סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים