12 סטארט-אפים ישתתפו באקסלרטור של אינטל

הסבב השני של התוכנית יצא לדרך והמשתתפים בו יקבלו מחברת הענק ליווי וסיוע בפיתוח המוצרים ● בין הפיתוחים של הסטארט-אפים בתוכנית: ה-GPS הקטן בעולם, התקן מחשוב לביש לניטור בריאותן של חיות מחמד וכרטיס SIM שפועל באמצעות הענן

רועי רמון, ראש האקסלרטור של אינטל בישראל

אינטל (Intel) הוציאה לדרך את הסבב השני של פרויקט האצת הסטארט-אפים שלה בארץ. בתוכנית, ששמה Intel Ingenuity Partner, יקבלו 12 חברות טכנולוגיה שנמצאות בתחילת דרכן שישה חודשים של ליווי וסיוע בפיתוח המוצרים שלהן במעבדה ייחודית שהקימה אינטל עבור הפרויקט. ההשתתפות באקסלרטור היא חינמית והיזמים המשתתפים אינם מחויבים לאינטל.

החברות המשתתפות במאיץ יוכלו גם לנצל את מערכת הקשרים והפריסה הגלובלית של אינטל העולמית כדי להתכונן ליציאה לשוק ולהציע את המוצרים שהן מפתחות. כך, לדוגמה, חלק מהן יצאו יחד עם המנטורים שלהן לברצלונה, כדי להשתתף בכנס החדשנות 4YFN, שמתקיים שם בימים אלה.

מעבר למשאבים הטכנולוגיים, יקבלו המשתתפים ייעוץ והדרכה עסקית, בעקבות שיתוף פעולה של אינטל עם דלויט (Deloitte). במסגרת זו, הם יקבלו גישה מלאה למחקרי השוק הבינלאומיים של החברה.

תריסר החברות שמשתתפות בסבב השני של האקסלרטור נבחרו מתוך כ-200 חברות שהגישו בקשות לאחר הסבב הראשון. בין החברות המשתתפות ניתן למצוא את hereO, שפיתחה התקן GPS שנחשב לקטן בעולם, במטרה לסייע בהשגחה על ילדים; PetPace, שפיתחה מחשוב לביש לניטור בריאותן של חיות מחמד; CoroNet, שעוזרת לזהות האזנות סתר וציתותים ברשתות Wi-Fi; חברת Simgo, שפיתחה כרטיס SIM שפועל באמצעות הענן; ו-OutSense, שמקלה על גילוי מוקדם של סרטן.

רועי רמון, ראש התוכנית, אמר כי "היו לנו במחזור הראשון כמה הצלחות מאוד יפות ומספר חברות כבר נמצאות בתהליכים מתקדמים של פיתוח מוצרים חדשים, השקעה ועבודה עם לקוחות שלנו".

"אנחנו עובדים יחד עם החברות המשתתפות כדי לפענח את הצרכים המדויקים שלהן ולהעניק להן פתרונות עם יתרון טכנולוגי משמעותי", הסביר ערן שלמה, מהנדס בכיר במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, המלווה חברות בתוכנית. "מאוד מספק לראות איך החברות הללו מתפתחות וצומחות, ואיך אנחנו יכולים לסייע להן בתהליך הזה".

במקביל, החלה ההרשמה למחזור השלישי של הפרויקט. אינטל מעוניינת לשלב בו סטארט-אפים בתחומים כגון מחשוב תפיסתי, מחשוב לביש, בינה מלאכותית, ניתוח Big Data, התקנים מקושרים והאינטרנט של הדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים