IBC החלה לפרוס את הסיבים האופטיים – בבאר שבע

לקוחות פרטיים, עסקיים ובתי ספר בעיר כבר מחוברים באמצעות התשתית של Unlimited ● אחרי החגים יחוברו לקוחות נוספים במספר ערים במרכז ובצפון

מחיר אחיד לאינטרנט מהיר. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

IBC הודיעה היום (א') כי החלה בפריסת רשת הסיבים האופטיים שלה Unlimited, כאשר העיר הראשונה בה בוצעה פריסה היא באר שבע. על פי הודעת החברה, עשרות בניינים ומספר "משמעותי" של לקוחות פרטיים, עסקיים ובתי ספר בעיר כבר מחוברים באמצעות התשתיות שלה ויכולים לגלוש במהירות של 1,000 מגה-ביט סימטרי (1 ג'יגה-ביט). IBC מסרה בנוסף כי במהלך השבועות הקרובים תגיע הפריסה למאות לקוחות נוספים, שיחוברו לתשתית התקשורת שלה.

בהודעת החברה נכתב כי "מיד לאחר החגים ובמקביל להרחבת הפריסה בטירת הכרמל, תורחב הפריסה של Unlimited למספר ערים במרכז הארץ ובצפונה, במקביל לחיבור פארקים תעשייתיים ולקוחות עסקיים, שייהנו מספק תקשורת נוסף וממחירים אטרקטיביים במיוחד. בחירת אזורי הפריסה נעשית על פי מודל הביקושים הייחודי של Unlimited".

ההרשמה לשירות נעשית באמצעות אתר המיזם, שבו מפורטות החברות שמציעות את התשתית של Unlimited במהירויות שונות. בין אותן חברות נמצאות Fast, טריפל סי ו-Coolnet. מהירות של 1,000 מגה-ביט תעלה בטריפל סי 328 שקלים לחודש וב-Coolnet יעמוד המחיר על 799 שקלים. מהירות של 100 מגה-ביט תעלה ב-Fast סך של 115 שקלים בחודש ועד המחיר היקר ביותר, ב-Coolnet – סך של 199 שקלים.

דני לאובר, מנכ"ל Unlimited, אמר כי "ספטמבר 2014 הוא חודש היסטורי בשוק התקשורת הישראלי. לאחר תקופה ארוכה של הכנות ובדיקות, חברת תשתיות תקשורת שלישית בישראל הופכת למבצעית. זוהי תחילתה של מהפכה טכנולוגית וצרכנית, שתיטיב עם אזרחי ישראל".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים