HSBC ללקוחותיו: מכשירי ה-iPhone הם מחשבים לא מאובטחים

היישום של תאגיד הבנקאות מזהה את המכשירים הסלולריים כמחשבים אישיים מבוססי חלונות, ונוזף במשתמשים על כך שאין להם אבטחה מספקת ● "נראה שעשינו כמה שינויים באתר, ועלינו לשכפל את השינויים הללו בכל הפלטפורמות, כולל ה-iPhone", מסרה דוברת החברה

היישומים ל-iPhone של תאגיד הבנקאות הענק HSBC, המשמשים לבנקאות עסקית באינטרנט, הם למעשה מחשבים אישיים ולא מאובטחים – כך מזהירים לקוחות בעלי טלפונים חכמים תוצרת אפל (Apple).

במהלך מפתיע, היישום של הבנק זיהה באופן שגוי את ה-iPhone כמחשבים אישיים מבוססי חלונות (Windows), ונזף במשתמשים על כך שאין להם אבטחה מספקת ל- iPhone. "כאשר מריצים את היישום של HSBC על מערכת ההפעלה iOS, ומנסים להיכנס לחשבון העסקי בבנק, הוא מודיע לך שאין לך תוכנת אבטחה. כך, הדבר חוזר על עצמו גם כאשר מנסים להיכנס לאתר הבנק באמצעות הסלולר", אמר לעיתונות הטכנולוגית אחד מלקוחות הבנק. "אם אתה לוחץ על כפתור 'הזכר לי עוד 14 ימים', אתה יכול להיכנס ליישום. זאת תקלה מבאסת".

דוברת HSBC התנצלה על הבלבול, שלדבריה היה מקרי, ויתוקן במהרה. "נראה שעשינו כמה שינויים באתר, ועלינו לשכפל את השינויים הללו בכל הפלטפורמות, כולל ה-iPhone", מסרה בתגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים