SolMail: האפליקציה שמאגדת את כל הדואר שלכם במקום אחד

אם יש לכם מספר חשבונות דואר בשירותי מייל שונים, אתם ודאי יודעים עד כמה זו טרחה להוריד מספר אפליקציות ולשלטט ביניהן ● האפליקציה SolMail מייתרת את הבלאגן ומאפשרת לכם לקרוא את כל המיילים בלי מעברים מיותרים

אם שירות הדואר היחיד בו אתם משתמשים הוא ג'י-מייל (Gmail) והטלפון שלכם מבוסס אנדרואיד (Android) – שניהם של גוגל (Google) – יכול להיות שאפליקציית הג'י-מייל שמגיעה כברירת מחדל עם אנדרואיד מספקת אתכם. אבל מה אם יש לכם עוד מספר חשבונות דואר – בשירותי דואר אחרים, המייל של העבודה או אפילו עוד חשבון או שניים בג'י-מייל עצמו?

לא משנה מהן הסיבות שמובילות משתמשים לפתוח מספר חשבונות דואר אלקטרוני – זה דבר שקורה ומוביל לבלאגן אפליקטיבי. באפליקציה של ג'י-מייל, למשל, אפשר לבדוק רק את החשבונות שפתחתם בו (על ידי שינוי שם המשתמש), אבל מה עם החשבונות האחרים? לא כדאי להוריד אפליקציה נוספת לכל שירות – מדובר בטרחה רבה ובדבר שיכול לגרום לעומס מיותר על שורת האתראות, אם חשבונות המייל שלכם פעילים במיוחד.

כמובן שגם למצב הזה נמצא פתרון: חברת Sol Studio at Daum מציעה למשתמשי האנדרואיד את האפליקציה SolMail, שמאפשרת לרכז את כל הדואר האלקטרוני במקום אחד. האפליקציה תומכת בדואר בפרוטוקולים IMAP ו-POP3, ומתחברת בקלות לשירותי דואר מבוססי ענן, למשל ג'י-מייל, הגרסה המקוונת של אאוטלוק (Outlook.com) ושירות המייל של יאהו! (!Yahoo). אחד החסרונות היחידים של SolMail הוא שאין בה תמיכה ב-Exchange של מיקרוסופט (Microsoft) – שירות שמשתמשים בו ארגונים רבים לצורך הפעלת שרת הדואר שלהם. אם מנהל המערכת במקום העבודה שלכם לא הגדיר את IMPA כפרוטוקול בר שימוש, יכולה להיווצר בעיה.

מבחינה חיצונית ובסיסית, SolMail נראית כמו העתק לא רע של אפליקציית הג'י-מייל המעודכנת, עד שמתחילים לשים לב לפרטים. כך, למשל, אפשר לבחור בה להציג את כל הדואר הנכנס בבת אחת, ברשימה אחת. או אז, כל אחת מההודעות הנכנסות מסומנת בקצה בפס צבע מייחד, אותו קובעים בהגדרות של כל חשבון, בדיוק כמו שקובעים בכל כמה זמן יבוצע סנכרון מול שירות הדואר, איזו חתימה תצורף להודעות הדואר היוצא ועוד.

הגדרות אחרות, כלליות יותר, מאפשרות לקבוע מה יקרה להודעה אם מחליקים אותה שמאלה, האם היא תאוחסן בארכיב או תימחק, האם להציג את גוף ההודעה או רק תקציר שלה ועוד. אפשר גם לקבוע את גודל הגופן לקריאת ההודעות הנכנסות.

האפשרות להוסיף חשבון חדש ניתנת באמצעות התפריט הראשי, דרך תפריט ההגדרות או על ידי לחיצה על צלמית הפלוס בחלק הימני התחתון של התפריט. בנוסף, אפשר לבחור להציג את ההודעות בארבע קטגוריות ראשיות: אלה שסומנו כחשובות – בכוכבית, ההודעות שהועברו לשמירה בארכיב, ההודעות שטרם נקראו בלבד וכן הודעות שנשלחו למשתמש באופן בלעדי. בנוסף, אפשר לבחור מסנן שמציג רק את ההודעות שמגיעות כשאליהן מוצמדים קבצים שונים.

SolMail היא אפליקציה שנראית ומתנהגת באופן אלגנטי ולהוציא ההגדרות שנדרשות עבור כל חשבון בעת צירופו לאפליקציה, היא קלה מאוד לשימוש, במיוחד בסימון מספר הודעות בבת אחת כדי לבצע עליהן פעולה משותפת. כמו כן, אם רוצים לרענן את התיבה באופן ידני ולא לחכות לסנכרון האוטומטי שהוגדר, פשוט גוררים מטה את רשימת ההודעות.

אל תורידו את SolMail אם אתם משתמשים רק בג'י-מייל, אבל אם יש לכם מספר חשבונות ואתם רוצים לחסוך באפליקציות – מדובר בפתרון טוב. כל מה שנשאר לכם, אם אתם רוצים להעלות לאפליקציה הזו גם את המייל של העבודה, הוא לשכנע את מנהל הרשת בארגון להוסיף תמיכה ב-IMAP לשרת ה-Exchange.

להורדת SolMail מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים