iPhone
יישום חדש של iPhone מסייע למשתמשים להשיג מריחואנה לצרכים רפואיים
במדינות בארצות הברית שבהן מותר להשתמש במריחואנה לצרכים רפואיים מספק היישום את הסם לחולים עצמם, וביתר המדינות - לעורכי הדין שלהם ● מחירו של היישום 1.99 דולרים, והארגון שמציע אותו מבטיח לתרום 50 סנטים מהסכום לקרן שתפעל לרפורמה בחוקי הסמים
אפל: ההכנסות והרווח הנקי עלו בזכות מכירות ה-iPhone
הרווח הנקי של החברה עלה ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2009 בכ-15%, והגיע ל-1.23 מיליארד דולרים ● ההכנסות רשמו גידול של כ-12%, ל-8.34 מיליארד ● אחד הגורמים לכך הוא זינוק של 626% במכירות מכשירי ה-iPhone ברבעון
סלקום "מיישרת קו": תשווק גם היא את ה-iPhone
חברת הסלולר תשיק את המכשירים בשבועות הקרובים, ככל הנראה במקביל לפרטנר ופלאפון ● סלקום שמרה על עמימות בשאלה האם תשווק את מכשירי ה-iPhone בעצמה או לא, מאחר שהיא ניהלה מגעים עם מספר יצרניות של מכשירים בעלי מסך מגע ● פלאפון ופרטנר מנסות לשכנע את לקוחות סלקום לקנות מכשירי iPhone שהן ישווקו, ומסרו, כי הן יתנו להם עדיפות, אם אותם לקוחות ירכשו כרטיסי SIM
ה-iPhone ממשיך להתקרב לסין; אנליסטים: מדובר בעניין של חודשים בודדים
אפל פנתה לרגולטור במדינה במטרה לפתוח בהליכים שיאפשרו לה לשווק את הטלפון החכם שלה ● אנליסטים מעריכים, כי הסינים יוכלו להתמכר ל-iPhone באופן רשמי בתחילת השנה הבאה, אם כי כבר כיום מצויים במדינה כמיליון מכשירים פיראטיים פרוצים
אפל הגישה בקשות חדשות לרישום פטנטים עבור מכשירי iPhone
אחת הטכנולוגיות מכונה ID App, והיא אמורה לאפשר להציג פרטי מידע שונים על עצמים סמוכים באמצעות ה-iPhone ומכשירים נוספים ● בעתיד יתכן שישולבו במכשירי ה-iPhone טכנולוגיות לזיהוי פנים, זיהוי עצמים וסינון של הודעות SMS
ניו-יורק: גל גניבות של טלפונים חכמים ונגני Mp3
על פי המשטרה המקומית, המועדים ביותר לפורענות בתפוח הגדול הם בעלי iPhone, נגני iPod וה-Sidekick ● בין הקורבנות גם השחקן קווין בייקון, שמכשיר הבלקברי שלו נגנב ברכבת התחתית ● בעלי המכשירים מנסים להתגונן באמצעים טכנולוגיים שונים, ופיטר ואלון - חבר מועצת העיר, מתריע: "גניבת טלפונים סלולריים יכולה להוביל לגניבת זהות"
AT&T: ה-iPhone 3G S שובר שיאי מכירות
בין השיאים שנרשמו: יום המכירות הבודד הטוב ביותר בחנויות הפיזית של החברה, היקף התעבורה השני בגודלו בחנויות החברה, מספר העסקאות הרב ביותר שעובד במערכות המיחשוב הפנימיות של החברה וההזמנות הרבות ביותר באתר של AT&T ● בחודש שעבר דיווחה אפל, כי בשלושה הימים הראשונים שלאחר ההשקה נמכרו מיליון יחידות של מכשירי iPhone 3G S
האקרים פרצו את מערכת ההפעלה החדשה של iPhone
חבורת פורצים המכונה iPhone Dev Team שחררה תוכנה בשם Ultrasn0w, המאפשרת להריץ על מערכת ההפעלה 3.0 גם יישומים שלא נרכשו ב-App Store של אפל ● תוכנת הפריצה אינה מתאימה למכשירי iPhone 3G S, אלא רק למערכות OS 3.0 שהותקנו במכשירים מהדור הקודם




