סובלים מכאבים בשורש כף היד? נסו את העכבר המרחף

המעצב הצ'כי ודים קיברדין פיתח עכבר בשם "עטלף", המרחף לגובה של 40 מ"מ כאשר לא אוחזים בו, ולגובה של 10 מ"מ כאשר היד אוחזת אותו ● המוצר כולל משטח ועכבר עם טבעת מגנטית, המאפשרת להציג אשליה של עכבר הצף באוויר ● מעבר להיותו עתידני משהו, ה-"עטלף" אמור לעצור את הנזק ואת התפקוד הלקוי של היד האוחזת בו

הנה מגיעה תקווה לכל מי שסובלים מכאבים בשורש כף היד, הנובעים מעבודה ממושכת עם עכבר המחשב: מעצב צ'כי המציא עכבר מחשב מרחף, שנועד לאפשר שימוש בטוח יותר במחשב, לפחות בהיבט הארגונומי. המעצב, ודים קיברדין, מהסטודיו Kibardindesign שבפראג, קרא להמצאה שלו "עטלף" (Bat). המוצר כולל משטח ועכבר עם טבעת מגנטית, המאפשרת להציג אשליה של עכבר הצף באוויר. הוא מרחף לגובה של 40 מ"מ כאשר לא אוחזים בו, ולגובה של 10 מ"מ כאשר היד אוחזת אותו.

מעבר להיותו עתידני משהו, ה-"עטלף" אמור לעצור את הנזק ואת התפקוד הלקוי של היד האוחזת בו, הגורמת לתוצאה המוכרת כתסמונת התעלה הקרפלית ומתבטאת בכאבים באצבעות, ביד ובשורש כף היד, שבמקרים רבים משויכת לעבודה ממושכת עם עכבר. המוצר נמצא עדיין בשלבי בדיקה, וכשיתחיל להיות משווק הוא יגיע בצבעי שחור או לבן.

קיברדין, אגב, צוין ברשימת 40 המעצבים ש-"ישנו את העולם" במגזין Wallpaper.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים