סקר: מחשבי iPad מופיעים במקום הראשון ברשימות המשאלות של ילדים

31% מהילדים בגילאי 6 עד 12 שהשתתפו בסקר של נילסן השיבו שהם רוצים שההורים שלהם יקנו להם מחשבי iPad בחצי השנה הקרובה ● 29% מהילדים ביקשו מחשב או נגן iPod Touch, ו-25% - קונסולות Nintendo DS או DS Lite ● בקרב בני ה-13 ומעלה, רק 18% רצו את מחשבי הלוח של אפל

ההורים מתבקשים להתחיל לחסוך: 31% מהילדים בגילאי 6 עד 12 שהשיבו לסקר של חברת נילסן (Nielsen) ביקשו שהוריהם יקנו להם מחשבי iPad.

עוד עולה מהסקר, כי 29% מהילדים ביקשו מחשב או נגן iPod Touch; רבע מהמשיבים ביקשו קונסולות Nintendo DS או DS Lite;  כ-21% מעוניינים בסוני פלייסטיישן 3 (Sony PS3) או Slim, טלפון חכם שלא מתוצרת אפל (Apple) או טלפון סלולרי רגיל; ו-20% ביקשו קונסולות אחרות של נינטנדו (Nintendo), דוגמת DS3.

עורכי הסקר ציינו, כי "נגני iPod Touch זוכים לפופולריות רבה בקרב ילדים, לא פחות ממחשבים ויותר מקונסולות משחק פופולריות דוגמת Nintendo DS או Sony PS3. אפשר להעריך שגם קונסולת Nintendo DS3, שתופיע באביב הקרוב, תזכה לפופולריות רבה".

מוצרי האלקטרוניקה הבידורית מככבים השנה, על פי נילסן, גם ברשימות המשאלות של המבוגרים. "מחשבים, מכשירי טלוויזיה וטלפונים חכמים הם הפופולריים ביותר ברשימות המשאלות של בני 13 ומעלה, ו-18% מביניהם ביקשו מחשבי iPad", ציינה החברה.

עם זאת, חשוב לזכור שלא כל ההורים ימהרו להיענות למשאלות של ילדיהם ויקנו להם מתנה שעולה 500 דולרים ואף למעלה מכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים