סמסונג מתכננת מעבר למטענים אלחוטיים חדשים ומסקרנים

בקשה לרישום פטנט שהגישה ענקית הטכנולוגיה מגלה שלושה סגנונות חדשים של מטען אלחוטי, כולל עיצובים המאפשרים לשני מכשירים - כמו למשל לטלפון ולשעון החכם שלכם - להיטען בו זמנית

סמסונג

לקוחותיה של סמסונג (Samsung) שלהם למשל גם ה-Samsung Gear לצד מכשיר ה-Galaxy שלהם, ישמחו בוודאי לגלות שמטען אלחוטי חדש שיעבוד במקביל ויוכל להטעים את שניהם יחד, עשוי להיות משווק על ידי החברה בעתיד הלא רחוק.

בשבוע שעבר התפרסמה בקשה לפטנט שהגישה הענקית, וזו הציגה שלושה עיצובי מטען אלחוטיים חדשים, הנבדלים מהמטענים האלחוטיים הנוכחיים של הטלפונים של החברה. המטענים החדשים בעלי המראה הגבוה נועדו להטעין שני מכשירים – למשל גם טלפון נייד כמו Galaxy S7 וגם שעון חכם, או גם טלפון נייד וגם ה-Samsung Gear S2 – בעת ובעונה אחת.

בתיאור הפטנט, אשר נחשף לראשונה על ידי Patently Mobile, נאמר שהאמצעים שאותם יוכל המטען לשרת הם מצלמות, מכשירים לבישים, שרשראות, משקפים אלקטרוניים, קסדות, שעונים חכמים, קעקועים אלקטרוניים, וכמובן טאבלטים וסמארטפונים.

השקתו של ה-Galaxy Note 7 החדש, הצפויה בשבוע הבא, עשויה לספק לחברה הזדמנות טובה להודיע על המטענים החדשים. עם זאת, אין שום ודאות שנראה את הרעיון בכלל מקבל חיים בקרוב, או אפילו אי פעם, שהרי פטנטים רבים שהגישו חברות טכנולוגיה לא זכו לראות אור יום.

סמסונג מצידה לא אישרה או הכחישה את הדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים