IGO תזכיר לא לשכוח ילדים ובעלי חיים ברכב

תוכנת הניווט תשלח עם סיום הניווט תזכורת על מסך המכשיר לבדוק את הרכב ● כמו כן, תתקבל גם תזכורת קולית אותה הנהג ישמע בסיום, ורגע לפני שהוא סוגר את התוכנה

דודי וירניק, מייסד NNG. צילום: סיון פרג'

NNG, מפתחת תוכנת הניווט IGO, הוסיפה לגרסת nextgen החדשה של התוכנה, שהושקה לאחרונה, התראת בטיחות המזכירה לנהג לא לשכוח ילדים או בעלי חיים ברכב.

עם סיום הניווט יקבלו הנהגים תזכורת על מסך המכשיר שלהם לבדוק את הרכב, ובנוסף יקבלו גם תזכורת קולית, כי "הגעת אל היעד, אנא ודא שלא נשארו ילדים או בעלי חיים ברכב". הנהג ישמע את התזכורת עם סיום הניווט וגם רגע לפני שהוא סוגר את התוכנה (אם החליט לא להשתמש בניווט, אלא רק במפות).

התזכורת החדשה זמינה בכל גרסאות iGO Nextgen המותקנות ברכבים בישראל. בהמשך, ההתראה תהיה זמינה גם בסלולר – באנדרואיד וב-iOS.


משתמשים אשר יורידו לנייד את התוכנה חינם בסוף השבוע הקרוב במסגרת מבצע ההורדה החינמי, יקבלו עדכון גרסה הכולל את ההתראה המדוברת בעוד כשבועיים לערך.

דודי וירניק, נשיא NNG, ציין, כי "לאור המקרים הקשים שאירעו לאחרונה, ניסינו לחשוב כיצד אנו יכולים לסייע ולו במעט להורים ולנהגים לשמור על העירנות ולא לשכוח אף אחד ברכב".

לדבריו, "אני מפציר בכל מי שמחזיק בתוכנה פשוט להדליק אותה עם תחילת הנהיגה, לא בהכרח למטרות ניווט, וכך לקבל את התזכורות הללו עם מגוון התראות נוספות ש-iGo מספקת, כגון פקקים, מצלמות מהירות ועוד".

"אנו רואים חשיבות רבה בנושא הבטיחות ברכב והבטיחות בנהיגה, וכראיה פיתחנו את חבילת זהירות בדרכים, שאותה השקנו כבר לפני כמה שנים בשיתוף עמותת אור ירוק, אשר מציגה בפני הנהג מגוון התראות, כגון כבישים וצמתים מסוכנים, קרבה לבתי ספר, בתי חולים, פסי האטה, מפגש מסילות רכבת ועוד".

כזכור, גם Waze הוסיפה לתוכנה שלה תזכורת, המופיעה על המסך בסיום הניווט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים