אמיר מרואני, Veeam ישראל: "הגיבוי בסביבה הווירטואלית הופך למיינסטרים"

"יש לגיבוי בסביבה הווירטואלית צרכים שונים מהגיבוי בעולם הפיזי, שאליו היו ארגונים רגילים", אמר מרואני, מנהל קדם מכירות בחברה ● לדבריו, "הווירטואליזציה מביאה הזדמנויות חדשות ומעמידה אתגרים חדשים בעולם ההגנה על המידע וגיבויו"

"הגיבוי בסביבה הווירטואלית הופך למיינסטרים ויש לו צרכים שונים מהגיבוי בעולם הפיזי, שאליו היו ארגונים רגילים", כך אמר אמיר מרואני, מנהל קדם מכירות ב-Veeam ישראל.

מרואני חתם את Veeam on tour, כנס הלקוחות השנתי הראשון שערך הסניף הישראלי של החברה, שנערך היום (ג') במלון שרתון בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות יותר מ-200 מלקוחות החברה.

לדבריו, "הדרישות לגיבוי הסביבה הווירטואלית שונות מאלה הקיימות והמוכרות בעולם הפיזי. הווירטואליזציה מביאה הזדמנויות חדשות ומעמידה אתגרים חדשים בעולם ההגנה על המידע וגיבויו". הוא ציין, כי "ייחודה של Veeam הוא בכך שהיא נולדה בעולם הגיבוי לסביבות וירטואליות ובשל כך, זו התמחותה. בניגוד לכלים שנועדו לגיבוי בעולם הפיזי אנחנו מתכווננים לגיבוי ולהגנה בעולם הווירטואלי. יש לכך משמעויות נוספות – בהיבטים הטכנולוגיים ובהיבטי העלויות".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

מרואני אמר, כי החברה פעילה הן בסביבה הווירטואלית של VMware והן בזו של מיקרוסופט (Microsoft). לדבריו, "מטרתנו היא לשכלל את מהירות הגיבוי, לצמצם את משך חלון הגיבוי כך שהגיבוי לא יהיה נטל על מנהלי התשתיות הארגוניים".

ורד ליברמן, מנהלת פעילות אזורית לישראל ולכלל המזרח התיכון ב-Veeam. צילום: קובי קנטורהוא סיים בציינו, כי "הכלים שלנו מספקים התאוששות מהירה, גמישה ואמינה של יישומים ונתונים וירטואליים. אנחנו משלבים גיבוי ושכפול בפתרון יחיד, וממציאים מחדש את הגנת הנתונים עבור סביבות וירטואליות".

"חווינו ב-2012 צמיחה של 300% בפעילות"
ורד ליברמן
, מנהלת פעילות אזורית לישראל ולכלל המזרח התיכון ב-Veeam, ציינה שהחברה נוסדה ב-2006 ויש לה מטות בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה, ומרכז פיתוח ברוסיה. מספר העובדים שלה עומד, לדברי ליברמן, על יותר מ-1,000 ומספר הלקוחות עולה על 63 אלף, כאשר מדי רבעון נוספים כ-2,000 לקוחות חדשים. "ב-2012 חווינו צמיחה של 300% בהיקף הפעילות של הסניף הישראלי ובמחצית הראשונה של השנה הנוכחית הכפלנו את המכירות", ציינה.

ליברמן ציטטה את האנליסט דייב ראסל מגרטנר (Gartner) שאמר ש-"שרתים וירטואליים זה הנורמלי החדש. מדיניות ה-IT, ובכללה מדיניות הגיבוי הארגונית, נקבעת על פי השרתים הווירטואליים בארגון".

כריס דירדן, ארכיטקט פתרונות ב-Veeam לאזור EMEA. צילום: קובי קנטורהיא הוסיפה, כי "העולם הווירטואלי צריך שינוי בתחום הגיבוי. דרישות הגיבוי לא השתנו – רוצים לשמור על המידע כך שיהיה אותו דבר, אלא שנדרש שהגיבוי ייעשה בפשטות ובמחיר שפוי. אנחנו מספקים זאת, לצד מהירות. ועושים את זה ללא סוכנים (Agents)". לדבריה, "Veeam משנה את כללי המשחק והופכת את הגיבוי לפשוט וגמיש, ובמחיר משתלם. נולדנו לסביבה הווירטואלית ואנחנו מחבקים אותה".

"להאיץ את העברת הנתונים בין האתרים עד פי 50"
כריס דירדן
, ארכיטקט פתרונות ב-Veeam לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), אמר ש-"החברה נותנת מענה לסביבה הווירטואלית בלבד. זו הנישה שלנו. אנחנו לוקחים תחום מורכב וסבוך – תחום הגיבוי וההתאוששות – ומחליפים אותו במוצר קל לשימוש שעונה על הדרישות בצורה הרבה יותר פשוטה וקלה, נותן פתרון מלא לאתגרים הארגוניים שקשורים לתחום הזה".

לדבריו, "יש לנו כיום אפשרות להקים אתר DR מרוחק ואנחנו שומרים על פשטות גם במקרה הזה. בגרסה 7 תהיה יכולת נוספת, WAN Acceleration, שמטרתה להאיץ את תהליך העברת הנתונים בין האתר המרוחק לראשי עד פי 50 במקרה של צורך בשחזור. זה מוביל לזמן הדממה הרבה יותר קצר, במקרה שעולה צורך בשחזור מלא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים