אינטגריטי תוכנה תשווק בישראל את מערכת eyeShare של אייהו

eyeShare הוא מוצר טכנולוגי לאוטומציה של זיהוי ופתרונות תקלות IT וביצוע תהליכי עבודה אוטומטיים, שפותח על ידי אייהו הישראלית ● גבי ניזרי, מנכ"ל אייהו: "השותפות עם אינטגריטי תאפשר לנו להתמקד במתן תמיכה ושירותים מקצועיים במספר גדול יותר של לקוחות בשוק הישראלי"

אינטגריטי תוכנה חתמה על הסכם שותפות עסקית עם אייהו (Ayehu) הישראלית, במסגרתו תמכור ותפיץ את פלטפורמת eyeShare לאוטומציה של תהליכי IT וניהול תהליכים עסקיים.

eyeShare הוא מוצר טכנולוגי לאוטומציה של זיהוי ופתרון תקלות IT, וביצוע תהליכי עבודה אוטומטיים, אשר נבנה במקור עבור מרכזי NOC (ר"ת Network operations center) ומערכי תפעול וייצור של מערכי מיחשוב. מטרת המוצר היא לשפר תהליכי טיפול בתקלות ומשימות בתפעול השוטף, לייעל תהליכי עבודה ולצמצם מעורבות ידנית של אנשים.

eyeShare קיים בשימוש של חברות רבות בארץ ובעולם. בין הלקוחות הבולטים בישראל ניתן לציין את כלל ביטוח, הראל, בזק, שרותי בריאות כללית, קופת חולים לאומית, ריטליקס (Retalix), אמדוקס (Amdocs), שטראוס, בנק לאומי ועוד רבים אחרים.

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, אמר כי "ההסכם הוא צעד משמעותי בחיזוק פלטפורמת eyeShare בשוק הישראלי. אנחנו מאמינים שנוכל להוסיף ערך רב ללקוחות שלנו על ידי ייעול תהליכים ארגוניים באמצעות הפיכתם לאוטומטיים. נשפר משמעותית את הדיוק והתזמון של כל תהליך, נייעל ונחסוך בכוח אדם יקר שגם ככה נמצא תחת עומס עבודה רב. יש לנו כבר מספר תהליכי מכירה לא מעטים של לקוחות שמגלים עניין רב בפתרון".

גבי ניזרי, מנכ"ל אייהו, אמר כי "השותפות עם אינטגריטי תאפשר לנו להתמקד במתן תמיכה ושירותים מקצועיים במספר גדול יותר של לקוחות בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים