דיווחים: ב-RIM שוקלים לפצל את פעילות החברה

ברויטרס מדווחים, כי יצרנית מכשירי הבלקברי שוקלת להפריד בין פעילות ייצור המכשירים - שנקלעה לקשיים, לבין פעילות רשת התקשורת ● על פי ה-Sunday Times הבריטי, הרשימה של הקונים האפשריים של פעילות ייצור המכשירים כוללת את החברות פייסבוק ואמזון ● באשר לרשת התקשורת, מלבד האפשרות למכור גם אותה, נשקלת האפשרות של פתיחתה לשימושן של חברות מתחרות, דוגמת אפל וגוגל

בחברת RIM (ר"ת Research In Motion), יצרנית מכשירי הבלקברי (BlackBerry), שוקלים להפריד בין פעילות ייצור המכשירים – שנקלעה לקשיים, לבין פעילות רשת התקשורת – כך על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters).

בחודש שעבר שכרו ב-RIM את החברות ג'יי.פי מורגן (JP Morgan) ו-RBC Capital, כדי לבחון את האפשרויות האסטרטגיות השונות. בין האפשרויות שעל הפרק: פיצול חטיבת ייצור המכשירים לחברה נפרדת שמניותיה נסחרות בבורסה, או מכירתה – כך על פי ידיעה שהופיעה ב-Sunday Times הבריטי, מבלי לציין על איזה מקורות היא נסמכת. על פי הידיעה, הרשימה של הקונים האפשריים של פעילות ייצור המכשירים כוללת את החברות פייסבוק (Facebook) ואמזון (Amazon).

באשר לרשת התקשורת, מלבד האפשרות למכור גם אותה, נשקלת האפשרות של פתיחתה לשימושן של חברות מתחרות, דוגמת אפל (Apple) וגוגל (Google), על מנת להפיק הכנסות נוספות. חלופה נוספת שנשקלת, על פי הידיעה, היא לשמור על שלמות החברה, אך למכור נתח מהבעלות עליה לחברה אחרת, דוגמת מיקרוסופט (Microsoft).

בהודעה שפורסמה מטעם RIM צוין, כי בחברה עדיין מאמינים שהדרך הטובה ביותר להניב ערך לבעלי המניות היא להמשיך בביצוע תוכנית המפנה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים