מטריקס רכשה את נטווייז תמורת 17 מיליון שקלים

הרכישה הושלמה לאחר מגעים אינטנסיביים שנוהלו בין שתי החברות ● נטווייז החלה כחברת אינטרנט וכיום היא עוסקת עוסקת בהקמת מערכות לאינטראקציה עסקית עבור ארגונים, לרבות בעולם הנייד

מטריקס (Matrix) השלימה באחרונה את רכישת נטווייז (Netwise) תמורת 17 מיליון שקלים – כך נודע לאנשים ומחשבים. העסקה הושלמה לאחר מגעים שנוהלו בין החברות, ודבר קיומם פורסם בחודש שעבר.

נטווייז קמה ב-2006, בעקבות מיזוג של Addwise, שהוקמה על ידי דודו רשתי ובועז חן ושהתמחתה באפיון ממשק משתמש, עם Nia, שהייתה בבעלות נטוויז'ן והתמחתה בפיתוח מערכות. החברה מהווה שותף זהב של מיקרוסופט (Microsoft), מעסיקה כ-250 עובדים ומנוהלת על ידי חן ויוסי אסא, המשמשים כמנכ"לים משותפים.

היא החלה כחברת אינטרנט והייתה שותפה בעבר לפרויקט ממשל זמין. כיום היא עוסקת בהקמת מערכות לאינטראקציה עסקית עבור ארגונים, לרבות בעולם הנייד. על תחומי הפעילות שלה נמנים ווב, הקמת פורטלים, חוויית משתמש, העולם הנייד ו-XRM – ניהול שירות לקוחות וניהול פניות של משתמשים פנימיים. בין לקוחותיה נמנות חברת הביטוח הפניקס ושטראוס.

רכישת נטווייז אינה הרכישה הראשונה של מטריקס השנה. בינואר הודיעה החברה, כי היא רוכשת 60% מחברת EXZAC תמורת 6.75 מיליון דולרים. EXZAC הינה חברה אמריקנית המתמחה בניהול סיכונים עבור מוסדות פיננסים העוסקים בסחר. בספטמבר האחרון רכשה מטריקס את HighView תמורת כמה מיליוני שקלים. הנרכשת היא חברת בוטיק בתחום ה-BI, המתמקדת בתחום שיפור הביצועים העסקיים, הקמת פורטלים להנהלות ולמקבלי החלטות ובפתרונות ויזואליזציה מתקדמים. עוד באותו חודש רכשה ענקית ה-IT הישראלית את חברת BeyondIT, המתמחה במתן ייעוץ אסטרטגי ויישום בתחומי ה-CRM, תמורת כמה מיליוני שקלים.

נטווייז עצמה רכשה ביוני האחרון את חברת Agile Business Solutions תמורת כמיליון שקלים. מדובר בחברה המתמחה בפיתוח תוכנה, עוסקת בהטמעת מערכות CRM של מיקרוסופט, Microsoft Dynamics CRM , בארץ והיא שותף זהב של הענקית מרדמונד. עובדי החברה הנרכשת עוסקים בניהול פרויקטים בעולם הפיננסי, כוח אדם, שיווק ומכירות. לחברה יש הסמכת MBS Partner המאפשרת לה קשר רציף עם גופי הפיתוח של המוצר במיקרוסופט. בין לקוחות החברה נמנים בנק לאומי, דנאל, BDO זיו האפט, ניופאן, איילון חברה לביטוח, מדנס, אבן קיסר ופרטנר.

השתתף בהכנת הידיעה: יוסי הטוני

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. GSECTRA

    כתבה מצויינת - אנחנו נראה עוד רכישות קרובות בעתיד הקרוב.

אירועים קרובים