נטווייז רכשה את Agile Business Solutions תמורת כמיליון שקלים

החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח תוכנה ובהטמעת מערכות CRM של מיקרוסופט בארץ ● עשרים עובדי Agile Business Solutions יעברו לעבוד בנטווייז, ויעל מיתר-רי, מנכ"לית החברה, תמונה לתפקיד ראש תחום ה-XRM בנטווייז

נטווייז (Netwise) רכשה את פעילות ה-CRM מחברת Agile Business Solutions המתמחה בהטמעת פתרונות XRM (ניהול שירות לקוחות וניהול פניות של משתמשים פנימיים). היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותה בכמיליון שקלים.

Agile Business Solutions מתמחה בפיתוח תוכנה, עוסקת בהטמעת מערכות CRM של מיקרוסופט, Microsoft Dynamics CRM בארץ, והיא שותף זהב של הענקית מרדמונד. עובדי החברה הנרכשת עוסקים בניהול פרויקטים בעולם הפיננסי, כוח אדם, שיווק ומכירות. לחברה יש הסמכת MBS Partner המאפשרת לה קשר רציף עם גופי הפיתוח של המוצר במיקרוסופט. בין לקוחות החברה נמנים בנק לאומי, דנאל, BDO זיו האפט, ניופאן, איילון חברה לביטוח, מדנס, אבן קיסר, פרטנר.

עשרים עובדי Agile Business Solutions יעברו לעבוד בנטווייז, ויעל מיתר-רי, מנכ"לית החברה, תמונה לתפקיד ראש תחום ה-XRM בחברה הרוכשת. נטווייז הודיעה כי בכוונתה להמשיך את פעילות הנרכשת בצורה מלאה, תוך שמירה על הלקוחות והעובדים שלה. לנטווייז 300 עובדים ו-70 לקוחות ארגוניים.

לדברי בועז חן, מנכ"ל Netwise, "במקביל להגדלת מכירות ופעילות אצל לקוחות חדשים, אנו מגדילים את הפעילות באמצעות רכישת פעילויות משלימות לחברה. בזכות הרכישה לקוחות נטווייז יוכלו ליהנות מפתרונות בתחומי XRM ובמקביל נציע ללקוחותינו פתרון המשלב את פתרונות ה-XRM יחד עם פתרונות הפורטלים והעולם הנייד שלנו".

יעל מיתר-רי, מנכ"לית Agile Business Solutions, מסרה כי "אין לי ספק שכחלק מנטווייז נוכל להגיע ללקוחות רבים נוספים ולהרחיב את השירות לפתרון כולל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים