מטריקס BI רכשה את HighView תמורת כמה מיליוני שקלים

HighView, שהוקמה ב-2005 על ידי עופר אבנרי ואלון אייזנברג, הינה חברת בוטיק בתחום ה-BI המתמקדת בתחום של שיפור ביצועים עסקיים, הקמת פורטלים להנהלות ולמקבלי החלטות ופתרונות ויזואליזציה מתקדמים ● אסף טימור, מנכ"ל מטריקס BI: "בחרנו לרכוש את HighView משום שתחום העיסוק וההתמקדות שלה משלים את סל הפתרונות שלנו"

מטריקס BI רכשה את חברת HighView, חברת בוטיק בתחום ה-BI המתמקדת בתחום של שיפור ביצועים עסקיים, הקמת פורטלים להנהלות ולמקבלי החלטות ופתרונות ויזואליזציה מתקדמים. היקף העסקה לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכמה מיליוני שקלים.

HighView הוקמה ב-2005 על ידי עופר אבנרי ואלון אייזנברג ומעסיקה כ-50 עובדים. בין לקוחותיה נמצאים ארגונים מובילים במשק הישראלי, כדוגמת קוקה קולה, שופרסל, בזק בינלאומי, ריטליקס, משטרת ישראל, אלביט, אמדוקס ועוד.

לדברי אסף טימור, מנכ"ל מטריקס BI, "בחרנו לרכוש את HighView משום שתחום העיסוק וההתמקדות שלה משלים את סל הפתרונות שלנו. מטריקס הצטיינה עד היום ביכולת תחקור גבוהה ואינטגרציית מידע, בדגש של הבאת ערך מוסף לתחומים בארגון, כמו שירות לקוחות, שיווק, מכירות, רגולציה וניהול סיכונים. HighView מביאה עימה הובלת שוק בתחום ה- Performance Management, שיפור ביצועים עסקיים, ניסיון וערך מוסף בעולם אפליקציות ה-BI, וחטיבת פרויקטים המתמחה בפתרונות ויזואליזציה והנגשת מידע, בדגש על חשיבה חדשנית ומקורית".

עופר אבנרי, מנכ"ל HighView, אמר כי "המיזוג יאפשר ללקוחותינו מבחר יכולות ופתרונות רחב יותר, יאפשר למנף את היכולות המשותפות, ובמקביל יאפשר ליותר ארגונים גישה לפתרונות ה-BI הייחודיים שאנו מציעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים