סאפ תשתף פעולה עם EMC ו-VMware בפתרונות מיחשוב ענן

"מטרת שיתוף הפעולה הוא ליצור עבור לקוחותינו הזדמנויות חדשניות ולהקל עליהם בתהליך האימוץ של טכנולוגיות הענן", אמר ד"ר וישאל סיקה, חבר דירקטוריון סאפ ומומחה לטכנולוגיה וחדשנות

סאפ (SAP) הכריזה היום (ד'), כי תשתף פעולה עם EMC ו-VMware באספקת פתרונות המסייעים באימוץ פלטפורמת מיחשוב הענן. בין היתר, מסרה ענקית התוכנה הגרמנית, כי תשלב בפתרון המשותף גם את פלטפורמת ה-In-Memory החדשה שלה, HANA.

ההודעה על שיתוף הפעולה נמסרה במסגרת כנס SAPPHIRE NOW שעורכת סאפ במדריד שבספרד. שלוש החברות מסרו, כי בכוונתן לשלב את טכנולוגיות התשתית הטובות מסוגן בתחומי האפליקציות, בסיסי הנתונים, הווירטואליזציה וניהול המידע.

"אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם הגורמים המובילים בסביבה הנרחבת שלנו, כדי ליצור עבור לקוחותינו הזדמנויות חדשניות לפתיחות ובחירה, ולהקל עליהם בתהליך האימוץ של טכנולוגיות הענן", אמר ד"ר וישאל סיקה, חבר דירקטוריון סאפ ומומחה לטכנולוגיה וחדשנות. "מומחים מסכימים כיום שארכיטקטורת הדור הבא של סאפ מצליחה להביא ללקוחות את כוחם של החידושים הללו, ללא ההפרעות שנצפו בעבר. עבודתנו עם EMC ו-VMware מדגימה זאת".

במקביל, הכריזה סאפ על פיתוח מוצרים המאפשרים לעובדים בכל רחבי הארגון לשלב כלי ניתוח רבי עוצמה בעבודתם היומיומית. הפיתוחים החדשים, מסרה החברה, מגבירים באופן משמעותי את הנגישות והשימושיות של ניתוחים עסקיים עבור אנשי מקצוע.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים