אלגוסק הטמיעה פתרונות אבטחת מידע בצים; ההיקף: מאות אלפי שקלים

החברה הטמיעה בצים את המוצר Firewall Analyzer, שמעניק שליטה מלאה בחוקי הפיירוולים וכן בניטור ובשיפור היעילות התפעולית שלהם. המוצר משמש את צים לביצוע בקרה, ניהול סיכונים וניהול שינויים ● היקף ההטמעה עומד על 140 פיירוולים בפריסה כלל עולמית, המנוטרים ממרכז צים בחיפה

חברת אלגוסק הודיעה הבוקר (א'), כי יישמה פתרונות אבטחת מידע פרי פיתוחה בחברת צים. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אך מוערך בכמה מאות אלפי שקלים.

במסגרת ההסכם הטמיעה צים את המוצר Firewall Analyzer, שמעניק שליטה מלאה בחוקי הפיירוולים וכן בניטור ובשיפור היעילות התפעולית שלהם. המוצר משמש את צים לביצוע בקרה, ניהול סיכונים וניהול שינויים. היקף ההטמעה עומד על 140 פיירוולים בפריסה כלל עולמית, המנוטרים ממרכז צים בחיפה.

פתרונות אלגוסק מבוססים על אלגוריתם שמאפשר ניצול של פלטפורמת החומרה הקיימת על ידי ארגון מחדש של חוקי הפיירוול, תוך התבססות על סטטיסטיקה היסטורית של המערכת בארגון. המערכת של החברה מבוססת על ארבעה פטנטים. היא לומדת בעצמה את מבנה רשת התקשורת של הארגון, בודקת את חוקי המוצרים ותוך שימוש בבסיס ידע ייחודי מתריעה בנוגע לפרצות האבטחה ולחוקים הספציפיים שיש לתקן על מננת לסגור אותן. כמו כן, היא מאתרת חוקים מיותרים שסילוקם מייעל את פעולת הפיירוולים ומתעדת כל שינוי שמתבצע לצורך עמידה בדרישות אבטחת המידע על פי תקנות כגון סרבנס-אוקסלי (Sarbanes-Oxley) ותקנות סקטור הבריאות בארצות הברית (HIPAA).

כרמי לוי, מנהל הרשת והתקשורת בצים, אמר ש-"החברה עובדת בפריסה גלובלית ונדרשת לפתרונות אבטחה הדוקים ביותר. לחברה בסדר גודל שלנו יש צורך באמצעי בקרה, בניהול סיכונים ומעקב אחר שינויים המתרחשים מעת לעת".

אריק קשה, דירקטור מכירות לאזור EMEA באלגוסק, אמר ש-"הצרכים של צים בתחום האבטחה הינם רחבי היקף ולא ניתנים לניהול בדרך שאינה אוטומטית. הפתרון שלנו מאפשר לצים לבצע בקרה ולנהל סיכונים ושינויים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים