יבמ הקימה ענן פרטי למערכות הסאפ של אאודי; ההיקף הכספי: מיליוני יורו

במסגרת הפרויקט בנתה יבמ מחדש את תשתיות הסאפ של אאודי, בכלל זה איחוד מערכות IT, וירטואליזציה של שרתי חומרה והבטחת גמישות תפעולית גבוהה יותר ● כמו כן, היא ביססה אותן על הדור החדש של שרתי Power 7 בשילוב עם בסיס הנתונים DB2 - שניהם של הענק הכחול

יבמ (IBM) הקימה מיחשוב ענן פרטי לטובת הפעלת תשתיות הסאפ (SAP) של יצרנית הרכב אאודי (Audi). היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כשנה, לא נמסר לפרסום, אולם בעיתונות הטכנולוגית באירופה העריכו אותו במיליוני יורו רבים.

במסגרת הפרויקט בנתה יבמ מחדש את תשתיות הסאפ של אאודי, בכלל זה איחוד מערכות IT, וירטואליזציה של שרתי חומרה, האחדת תהליכים, ניצול הזדמנויות לחיוב על פי השימוש והצריכה בפועל של משאבי מערכות והבטחת גמישות תפעולית גבוהה יותר. תשתיות הסאפ החדשות של אאודי מבוססות על הדור החדש של שרתי Power 7 בשילוב עם בסיס הנתונים DB2 – שניהם של הענק הכחול.

מאאודי נמסר, כי החברה התמודדה עם אתגרים הנוגעים להרחבת מערכות ה-IT שלה, עם העמקת השימוש ביישומים עסקיים קריטיים בתחומים דוגמת ניהול הייצור והלוגיסטיקה, ניהול קשרי ספקים וניהול משאבי אנוש. ביחד, הציבו יישומים אלה בפני המערכות הקיימות אתגרים קשים בתחומי האמינות והגמישות.

ההחלטה לבחור בפתרונות הענן של יבמ התקבלה לאחר שזו הציגה נתונים הממחישים, כי השילוב בין שרתי Power לבסיס הנתונים DB2 יפחית את עלות הבעלות הכוללת בחישוב לארבע שנים ויתרום לתוצאת העסקיות של אאודי, כמו גם ליכולות הטכנולוגיות שמהן היא תיהנה.

לורנץ שוברל, מנהל שירותי תשתיות IT באאודי, ציין ש-"סביבת התשתיות החדשה, שתעבור למיחשוב ענן פרטי, תציע רמה גבוהה של אמינות ובטיחות, יחד עם חיסכון בצריכת האנרגיה. פתרונות בסיסי הנתונים ומערכות האיחסון ודחיסת הנתונים יאפשרו לחסוך זמן ולצמצם עלויות איחסון וארכוב".

מיבמ נמסר, כי "מיחשוב הענן החדש יאפשר לאאודי לשפר ביצועים, כמו גם יכולת להקצאה מהירה וגמישה של יישומי סאפ. זאת, תוך צמצום העלויות, ייעול צריכת האנרגיה והבטחת היכולת להרחיב ולהקים יישומים נוספים בסביבת הסאפ, כמעט ללא מגבלות קיבולת או נפח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים