מיקרוסופט תערוך בדיקת פעילות מוצרים של ספקיות אנטי וירוס בחלונות 8

החברה תקיים כנס, שבמהלכו תאפשר לחברות לבדוק את מוצריהן בזמן עבודה על מערכת ההפעלה החדשה ● לפי מיקרוסופט, "מפגש זה יעזור לבדוק את התאימות של מסנני אנטי וירוס מתוצרת צד שלישי לגרסה הבאה של חלונות"

על אף שעדיין אין תאריך יעד להשקה של חלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה הבאה מבית מיקרוסופט (Microsoft), גרסת הבטה שלה הולכת ומתקרבת. עוד לפני יציאת גרסה זו מתכוונת החברה לערוך כנס תחת הכותרת Early Engagement Anti-Virus Filter Event, שבמהלכו היא מתכוונת לאפשר ליצרניות האנטי וירוס השונות לבחון את מוצריהן מקרוב, בזמן עבודה. המטרה של ענקית התוכנה היא שכבר בגרסת הבטה, יוכלו החברות הללו לספק מוצרים ראשונים שיפעלו היטב במערכת ההפעלה החדשה.

לפי דף שפורסם ב-Microsoft Connect, שמרכז את ההודעות בנוגע לבדיקות ובחינות שמבצעת החברה, ואינו נגיש יותר, "מפגש זה יעזור לבדוק את התאימות של מסנני אנטי וירוס מתוצרת צד שלישי לגרסה הבאה של חלונות".

מיקרוסופט ביקשה מהחברות לשלוח שני נציגים לכל היותר בלבד, לפחות לכל מוצר שלהן. בכל מקרה, הענקית מרדמונד לא מבטיחה לספק לצורך בדיקה יותר מתחנה אחת שתפעל תחת חלונות 8 בגרסת Milestone 3 (גרסת קדם בטה).

הכנס המדובר מיועד אמנם ליצרניות אנטי וירוס בלבד, אולם מיקרוסופט מסרה, כי היא מקווה לערוך, לפני שחלונות 8 תהיה מוכנה לפס ייצור, מפגשים דומים גם עם חברות אחרות שמייצרות מסננים שונים שצריכים לעבוד מול הליבה של מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים