אוויס העלתה לאוויר מערכת CRM של מיקרוסופט בפרויקט בהיקף 1.5 מיליון שקלים

חברת הייעוץ אלטרנטיבה הובילה את הפרויקט, ואת ההטמעה בפועל ביצעה אפקט מקבוצת מטריקס ● מערך השירות של החברה כולל כעת תמונת לקוח מלאה, תיק שירות מלא לכל לקוח ואפשרות להפקת דו"חות ניהוליים בחתכים מגוונים

אוויס (Avis) העלתה לאוויר מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft). היקפו הכספי של הפרויקט לניהול קשרי לקוחות בחברה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו את היקפו ב-1.5 מיליון שקלים. חברת הייעוץ אלטרנטיבה הובילה את הפרויקט ואילו את ההטמעה בפועל ביצעה אפקט מקבוצת מטריקס (Matrix). תכנון ואפיון הפרויקט החלו ב-2008, וההטמעה שלו בוצעה במהלך 2010, והסתיימה באחרונה.

אוויס עוסקת בתחום הליסינג התפעולי, המימוני, השכרות קצרות וארוכות, מכירת רכב יד ראשונה וכן השכרות רכב בחו"ל. בימים אלה עלה מודול מערך המכירה ושירות הלקוחות. בחודשים הקרובים יעלה יישום נוסף, של תפעול השירות.

יישום מערך ה-CRM באוויס הוא חלק משינוי אסטרטגי וארגוני שעברה החברה, של מעבר לגישה ממוקדת לקוח. אלטרנטיבה יישמה בפרויקט את מתודולוגיית ה-IT Business Alignment, המנתחת ומיישמת תהליכים עסקיים רבים בכל פעילות החברה.

במסגרת הפרויקט, הובילה אלטרנטיבה בנייה מחדש של מערך המכירות והשירות של אוויס, לרבות בניית מודל מכירות הממוקד בלקוח, יישום המערכת, פעילות מכירה של מכוניות משומשות, ניהול לקוחות הליסינג של החברה וכן קישוריות למטה אוויס העולמי ולסניפי החברה בעולם.

בהיבט השירותי, שודרג כלל מערך השירות של החברה בכל רחבי הארץ, והוא כולל תמונת לקוח מלאה, תיק שירות מלא לכל לקוח ואפשרות להפקת דו"חות ניהוליים בחתכים מגוונים. בהיבט הטכנולוגי, אפקט מקבוצת מטריקס הסבה את המוקד התפעולי הקיים, שהתבסס על מחשב AS400 של יבמ (IBM), למערכת ניהול קשרי לקוחות מבוססת מיקרוסופט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דפנה

    נשמע ממש נחמד, השאלה מה זה אומר בפועל לגבי השירות בשטח, האם העבירו את זה לאנשים, בכל אופן, אצלינו הרכבים הם של אלבר בעיקר בגלל השירות, נעקוב בכל מקרה.

אירועים קרובים