בנק דיסקונט השיק יישום סלולרי למכשירים תומכי אנדרואיד

היישום מוצע בחינם ומאפשר ללקוחות לקבל מידע על חשבונותיהם ולבצע פעולות בשוק ההון באמצעות הטלפון הנייד בכל שעה ובכל מקום ● בין היתר, הם יכולים לחזות ביתרת החשבון, לקבל מידע על פיקדונות, מדדים או מטבעות ולקנות או למכור ניירות ערך

בנק דיסקונט השיק יישום סלולרי חדש ללקוחות הפועלים בערוצים הישירים שיש להם טלפונים ניידים התומכים במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). אלה יוכלו להוריד אותו לטלפון הנייד שלהם ללא עלות. היישום החדש מתווסף לזה הניתן לבעלי מכשירי iPhone, ומאפשר למנויי דיסקונט@באינטרנט לקבל מידע על חשבונותיהם ולבצע פעולות בשוק ההון באמצעות הטלפון הנייד בכל שעה ובכל מקום.

בין היתר, יכולים המשתמשים לראות את 32 התנועות האחרונות בחשבון העובר ושב שלהם, את יתרת החשבון ונתונים על מסגרת האשראי; לקבל נתונים אודות הפיקדונות שלהם, וכן מידע על התחנה הקרובה ועל שווי הפיקדון; לחזות בפירוט עסקות שביצעו בכרטיסי אשראי בחודש הקודם ובזה הקרוב; ולקבל מידע, בין היתר, באשר לתיק ניירות ערך מעודכן, פעילות יומית, מדדים ומטבעות, כמו גם צפייה בזמן אמת במגמת השוק. הם אף יכולים באמצעות היישום החדש לבצע פעולות שונות בשוק ההון, בהן קנייה או מכירה של ניירות ערך, עדכון קנייה או מכירה שכבר בוצעו וביטול הפעולה.

ניתן להצטרף לשירות מהטלפון הנייד באמצעות Android market או מהאתר השיווקי של דיסקונט. הרישום נעשה על ידי הזנת פרטים וקבלת הודעת SMS עם קישור להורדת היישום, או על ידי סריקת ברקוד, באמצעות תוכנה לסריקת קודים המותקנת במכשיר הסלולרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים