מנכ"ל סופוס, כריס הגרמן, עוזב במפתיע את תפקידו

הנשיא, ג'ו לוי, מונה למנכ"ל זמני ● הגרמן שימש בתפקיד במשך יותר מעשור והסיבה לעזיבתו לא נמסרה ● הוא הוביל את ההנפקה הראשונית של סופוס והביא אותה להכנסות של יותר ממיליארד דולר

כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס.

כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס, עזב בסוף השבוע את תפקידו במפתיע. ג'ו לוי, נשיא החברה, מונה למנכ"ל זמני. ענקית אבטחת הסייבר לא חשפה את הסיבה לעזיבתו של הגרמן, אולם מסרה כי היא "תיושם באופן מיידי". עם זאת, הוא יישאר בחברה בתפקיד יועץ עד ה-1 באפריל.

הגרמן שימש כמנכ"ל סופוס במשך יותר מעשור – הוא מונה לתפקיד ב-2012, לאחר ששימש כבכיר בסימנטק. הוא הוביל את החברה בהנפקה הראשונית שלה בלונדון ב-2015, והביא לשילוש של הכנסותיה – מה שגרם לה לחצות את רף ההכנסות של מיליארד דולר, מסרה סופוס בהודעה לעיתונות. כמו כן, הגרמן היה אחראי על מכירת החברה לקרן ההשקעות הפרטית תומא בראבו, שבוצעה ב-2020 תמורת 3.9 מיליארד דולר. הוא אף הביא לגידול של כמעט פי ארבעה במספר הלקוחות של סופוס – מ-150 אלף ל-580 אלף.

בהודעה ציין הגרמן כי "אני נרגש להעביר את השרביט לג'ו לוי, המנכ"ל הזמני, ולמנכ"ל הבא, שיוביל את סופוס בעתיד. ללוי יש את מלוא התמיכה המלאה והנלהבת ממני. אני גאה שהובלתי את החברה והפכתי אותה למובילת אבטחת סייבר אמיתית, מהדור הבא".

בשנה שעברה הגרמן אמר לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית כי "אני מתמקד בשינוי החברה לכזו שמספקת אבטחת סייבר באמצעות מודל אבטחה כשירות. מבחינות רבות, אנחנו כבר בחזית הגל הזה. יש לנו יותר לקוחות MDR (ר"ת שירותי זיהוי איומים ותגובה) מאשר לכל ספקית אבטחה אחרת".

יותר משני עשורים של ניסיון בתעשיית אבטחת הסייבר

לוי פעיל מזה יותר משני עשורים בתעשיית אבטחת הסייבר. הוא היה בעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של סוניק וול, ושימש באותו התפקיד גם בבלו קואט (Blue Coat Systems), בטרם זו נמכרה לסימנטק ב-2016 תמורת 4.65 מיליארד דולר. לוי הצטרף לסופוס ב-2015. באפריל האחרון הוא קודם לתפקיד נשיא קבוצת סופוס טכנולוגיות, בנוסף להיותו סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנהל המוצר הראשי של החברה. לפי סופוס, "לוי הוביל את הפיכתה של החברה מספקית של מוצרי אבטחת סייבר בלבד, לחברה המספקת שירותי סייבר מנוהלים". כמו כן, הוא יזם והקים בתוך סופוס את Sophos X-Ops – יחידת התפעול של מודיעין האיומים של החברה. מדובר בצוות של 500 מקצועני אבטחה, שמנפיק נתוני תקיפה בזמן אמת ונתונים היסטוריים.

ג'ו לוי, הנשיא והמנכ"ל הזמני של סופוס.

ג'ו לוי, הנשיא והמנכ"ל הזמני של סופוס. צילום: יח"צ

"המטרה המיידית שלנו היא לעבוד עם השותפים שלנו, כדי להרחיב עוד יותר את היכולת לאבטח ארגונים שאינם מוגנים או כאלה הזקוקים להגנת סייבר חזקה יותר", אמר לוי בהודעה.

בראיון שנתן לפני כשנה, הוא הסביר ש-"העלייה בביקוש ל-MDR – שמגיעה על רקע מחסור עולמי גדול, שהולך ומחריף, במקצועני אבטחת סייבר – מוכיחה את התפיסה של סופוס, שלפיה שירותים הם עתיד האבטחה. בסופו של דבר, אני מאמין ששירותים יהפכו למודל הצריכה העיקרי של אבטחת סייבר בתעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים