הוט שדרגה את מערכת ה-VOD שלה בפרויקט בהיקף 4 מיליון שקלים

על פי חברת הכבלים, הפרויקט הפחית את העומסים על המערכת, והגדיל את זמינותה ב-25%, כך שמעתה יותר לקוחות יוכלו להזמין את התכנים שמוצעים באותה נקודת זמן ● אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיה בהוט: "נמשיך לשדרג ולהרחיב את מערכת ה-VOD, בהתאם לקצב הגידול בביקושים"

הוט שדרגה והרחיבה את מערכת ה-VOD שלה. הפרויקט, שבוצע על ידי אנשי ה-IT והטכנולוגיה בחברה, ארך שלושה חודשים והסתיים בימים אלה, והיקפו עמד על כ-4 מיליון שקלים.

הפרויקט, נמסר מחברת הכבלים, הפחית את העומסים על המערכת, והגדיל את זמינותה ב-25%, כך שמעתה יותר לקוחות יוכלו להזמין את התכנים שמוצעים באותה נקודת זמן.

המניע לפרויקט היה גידול בהיקף השימוש של הלקוחות במערכת, בסדר גודל של עשרות אחוזים מדי שנה. בחודשים האחרונים נאמד מספר ההזמנות ביותר מ-20 מיליון מדי חודש, ובחודשי הקיץ מספר ההזמנות גדל באופן ניכר. כך, לדוגמא, ביום שידור פרק הסיום של הסדרה עספור, נרשמו יותר מ-1.6 מיליון הזמנות צפייה ביום אחד.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיה בהוט, כי "בהיבט הטכנולוגי, הפרויקט כלל מיטוב של מסדי הנתונים של מיקרוסופט (Microsoft), וכן שיפור של חלוקת העומסים במערכת, על מנת שתעמוד בשיאי דרישה – גם בתוך פרקי זמן קצרים ושעות ספציפיות". הוא ציין, כי "עוד החלפנו בפרויקט 32 שרתי ניהול ובקרה שלSeaChange בדגמים חדשים, וכך הגדלנו ושיפרנו את היכולת לעבד יותר תעבורות בזמן קצר יותר. כמו כן הוספנו שרתי סטרימינג חדשים שהביאו להגדלת יכולת השידור של תכנים בו-זמנית".

לדברי גינזבורג, "נמשיך לשדרג ולהרחיב את מערכת ה-VOD, בהתאם לקצב הגידול בביקושים, כך שנוכל לאפשר ללקוחותינו זמינות מלאה, והנאה מהתכנים שלנו".

מהוט נמסר, כי היקפי השימוש במערכת ה-VOD שלהם הם מהגבוהים בעולם. לדברי אנשי החברה, השימוש החודשי הממוצע ללקוח הישראלי במערכת הוא כמעט כפול מזה של לקוח בחברות הענק האמריקאיות Comcast וטיים וורנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים