נמשכת ההתאוששות מהמיתון: קבוצת יעל גייסה 90 עובדים, ומחפשת נוספים

50 מבין העובדים שגוייסו נקלטו בחטיבת מיקור-החוץ של הקבוצה ● יעל אף הכריזה על מבצע שלפיו כל עובד שיביא לקבוצה חבר שלו יקבל מענק של 3,000 שקלים או סוף שבוע

סימן נוסף להתאוששות מהמיתון: קבוצת יעל, המונה את החברות יעל תוכנה ומערכות, IFN ויעל פתרונות משולבים, ממשיכה בתוכנית גיוס העובדים שהחלה לבצע בראשית השנה. עד כה, גייסה הקבוצה 90 עובדים – יותר ממחצית מ-170, שהוא מספר העובדים שהציבה לעצמה כיעד. 50 מאלה שנקלטו הצטרפו לחטיבת מיקור-החוץ של יעל תוכנה.

מקבוצת יעל נמסר, כי גיוס העובדים מתבצע בדרכים שונות. לדברי הקבוצה, היא הגיעה למסקנה שלפיה מקור הגיוס העיקרי והמבטיח שביניהם הוא "חבר מביא חבר". במסגרת מבצע זה, כל עובד המביא חבר שנשאר בתפקיד פרק זמן מינימלי של שישה חודשים מקבל מענק כספי, שסכומו מתעדכן מעת לעת. כיום עומד סכום המענק על סך של 3,000 שקלים. לחילופין, יכול העובד לבחור לקבל סוף שבוע.

הבונוס, מדגישים ביעל, ניתן לכל עובד בקבוצה שמביא חבר. מועמדים לעבודה או עובדים מחוץ לקבוצה המביאים לעבודה חבר (שאינו מוכר בה) מקבלים, אם הוא נקלט, מסך מחשב של דל (Dell).

יוסי רודריק, מנהל חטיבת מיקור-החוץ של יעל תוכנה ומערכות, אמר, כי "ברבעון האחרון קיימת דרישה הולכת וגוברת לכוח אדם מקצועי בכל הרמות. הביקוש נובע מהשקת פרויקטים גדולים במגזרים השונים". הוא הוסיף, כי "עדיין קיימת אי-בהירות בין ההיצע לביקוש, במיוחד לאור העובדה שעל אף הביקוש, אנחנו לא חווים עליית תעריפים משמעותית". "בהחלט ניתן לזהות שבתקופת ביקושים זו, לקוחות אינם מתפשרים על איכותם ורמתם המקצועית של העובדים, ומבקשים התאמה מלאה לדרישותיהם", ציין. "אנחנו, ביעל, מפעילים יחידת גיוס העונה לדרישות אלה בצורה מיטבית". עוד הוסיף רודריק, כי "הסטטיסטיקה מראה שגיוס עובדים באמצעות 'חבר מביא חבר' מעידה על שביעות רצון ולויאליות של העובדים לחברה".

קבוצת יעל מחפשת אנשי מקצוע מתחומים שונים: תוכניתני דוט.נט, ג'אווה (Java), תוכניתנים ומנתחים בסביבת MF, תוכניתני MAGIC, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים עם ניסיון פיננסי/ בנקאי, אנשי בדיקות תוכנה, אנשי תשתיות (Windows, Unix/Linux), אנשי ERP: מתכנתים, מיישמים ומטמיעים של Sap/Oracle Applications (מתכנתים, מיישמים ומטמיעים). פרטים אודות המשרות והדרישות המבוקשות ניתן למצוא באתר הבית של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים