בלעדי

מאיר עמור, מנכ"ל מנדיאנט ישראל, עוזב את תפקידו

עמור, שניהל את פעילות מנדיאנט-פייראיי ישראל בשבע השנים האחרונות, פורש עם רכישת החברה על ידי גוגל

מאיר עמור, המנכ"ל הפורש של מנדיאנט ישראל.

מאיר עמור, מנכ"ל מנדיאנט ישראל, פורש מתפקידו – כך נודע לאנשים ומחשבים. זאת, בשל רכישת החברה על ידי גוגל.

עמור שימש בתפקיד מנכ"ל פייראיי ישראל, ובגלגולה החדש – מנדיאנט ישראל, במשך שבע שנים. ב-2015 הוא הקים ולאחר מכן הרחיב וביסס את הפעילות בעולם הסייבר של הסניף המקומי. במהלך תפקידו, פייראיי-מנדיאנט רכשה לעצמה לקוחות ארגוניים רבים, בין היתר במגזרי הממשלה, הביטחון, הפיננסים וההיי-טק.

בינואר 2014 קנתה פייראיי את חברת אבטחת המידע מנדיאנט תמורת יותר מיליארד דולר. במרץ השנה ניצחה גוגל את מיקרוסופט במאבק לרכישת מנדיאנט, בעסקה בסך 5.4 מיליארד דולר – במזומן. אשתקד, בטרם הרכישה על ידי גוגל, נפרדו דרכיהן של מנדיאנט ופייראיי, והושלם הפיצול בין עולם המוצרים לעולם המודיעין והייעוץ בחברה. ביוני 2021 פייראיי מכרה את קו המוצרים שלה ל-STG תמורת 1.2 מיליארד דולר. מכירה זו ביטלה את רכישת מנדיאנט, שאותה פייראיי ביצעה ב-2014, כאמור. בנוסף לרכישת קו מוצרי ההגנה על הרשתות, המיילים, נקודות הקצה ואבטחת הענן של החברה, STG קנתה גם את השם פייראיי ואת פלטפורמת ניהול האבטחה והתזמור שלה.

השנים האחרונות לא האירו פנים לענקית האבטחה שכאמור, נרכשה על ידי גוגל. עסקי המוצרים, המנויים והתמיכה של פייראיי (שאז כללה את מנדיאנט) חוו צמיחה מועטה. לעומת זאת, עסקי השירותים המקצועיים של החברה – משמע, השירותים של מנדיאנט – הניבו צמיחה נאה. חלק מהפסדי מנדיאנט נבעו מכך שלקוחות פוטנציאליים רצו את שירותיה, אולם לא רצו את מוצרי פייראיי.

כמה עשורים של קריירה עשירה

עמור (62), נשוי בשנית ואב לחמישה, מונה ב-2013 למנכ"ל CA ישראל. הוא הצטרף לחברה ב-1998 ושימש בה בתפקידי ניהול מכירות, שבמסגרתם הוא היה אחראי על שורה של מגזרי פעילות. בתפקידו האחרון ב-CA שימש עמור סמנכ"ל בכיר למכירת מוצרים באופן רוחבי. במאי 2015 חדלה CA ישראל לתפקד כישות עצמאית ועברה להיות חלק מ-NessPRO, גוף הפצת התוכנה של נס טכנולוגיות. עמור לא עבר לשם עם שאר העובדים, ומונה למנכ"ל פייראיי ישראל.

לפני שהצטרף ל-CA שימש עמור כמנהל השיווק של סאן ישראל. לשם הוא הגיע לאחר שמילא תפקידי מכירות בדיגיטל ישראל ובסיסטמטיקס, ותפקידי פיתוח תוכנה בתדיראן אלקטרוניקה. עמור שירת בצה"ל כקצין בממר"ם והוא בעל תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן.

לדברי עמור, "אני שמח וגאה שזכיתי לקחת חלק בפיתוח מערך שרותי הסייבר, המודיעין ובחקירות משמעותיות בגופים רבים בישראל, ושהייתי שותף קרוב ומלא של מנהלי אבטחת מידע והגנת סייבר של ארגונים רבים, שהצוות בראשותי סייע להם בבניית היערכות פרו-אקטיבית ובטיפול באירועים מורכבים בעולם הסייבר. בימים אלה אני בוחן כמה הצעות להמשך דרכי המקצועית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים