מאיר עמור מונה למנכ"ל CA ישראל

עמור, שמונה לפני כחודש לממלא מקום מנכ"ל CA ישראל, ינהל במסגרת תפקידו הקבוע כ-200 עובדים בסניף הישראלי: 50 אנשי פעילות עסקית ועוד כ-150 אנשי מו"פ ● הוא שימש כסמנכ"ל מכירות ב-CA ישראל במשך 21 שנים, במהלכן היה אחראי על שורה של מגזרי פעילות ● "אנו שואפים להרחיב את פעילות הסניף המקומי במגזר העסקים הקטנים והבינוניים, באמצעות שותפים ייעודיים לתחום", אמר עמור לאנשים ומחשבים ● הוסיף: "נמשיך להרחיב הפעילות שלנו בממשלה ובמגזר הביטחוני"

מאיר עמור, שמונה לפני כחודש לממלא מקום מנכ"ל CA ישראל, מונה היום (ה') למנכ"ל הקבוע של הסניף המקומי. עמור גבר על עשרות מועמדים חיצוניים וכמה מועמדים פנימיים שהתמודדו על התפקיד. הוא יחל את תפקידו החדש ב-1 לאפריל.

עמור שימש כסמנכ"ל מכירות ב-CA ישראל במשך 21 שנים, במהלכן היה אחראי על שורה של מגזרי פעילות. בארבע השנים האחרונות היה סמנכ"ל בכיר למכירת מוצרים באופן רוחבי. במסגרת תפקידו החדש ינהל עמור כ-200 עובדים בסניף הישראלי: 50 אנשי פעילות עסקית ועוד כ-150 אנשי מו"פ, בעיקר מתחום האבטחה, שהצטרפו ל-CA על בסיס שמונה רכישות של חברות הזנק ישראליות שערכה בעשור הקודם.

עמור (52), נשוי בשנית ואב לחמישה, הצטרף ל-CA ישראל ב-1998. לפני כן שימש כמנהל השיווק ב-סאן (Sun) ישראל, לשם הגיע לאחר שמילא תפקידי מכירות בדיגיטל (Digital) ישראל ובסיסטמטיקס, ותפקידי פיתוח תוכנה בתדיראן אלקטרוניקה. הוא שירת בצה"ל כקצין בממר"ם. לעמור תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן.

"אסייע ללקוחות החברה בשמירת רמת השירות הגבוהה שלהם, כמו גם במתן מענה הולם לדרישות הלקוחות בתחומי הענן, אבטחת המידע, ניהול IT ופרויקטים", אמר עמור בראיון לאנשים ומחשבים. "אוביל את הסניף הישראלי לפעילות רחבה יותר, בחלקה במקומות בהם לא היינו בעבר, כגון אבטחת מידע בעולם המיחשוב הנייד, לווי של פיתוח שירותים ומוצרים משלב התכנון, כולל בדיקות, בקרת איכות ומעבר לייצור. עוד נפעל להרחבת היצע המוצרים שלנו בעולם ניהול פרויקטים".

הוא ציין, כי "אנו שואפים להרחיב את פעילות הסניף המקומי במגזר העסקים הקטנים והבינוניים, באמצעות שותפים ייעודיים לתחום. נמשיך להרחיב הפעילות שלנו בממשלה ובמגזר הביטחוני". הוא היה מנוע מלדבר על היעדים העסקיים שהוצבו ל-2013, אך אמר כי "אנו שואפים להרחיב את קשרינו עם לקוחותינו ושותפינו ולעזור להם להשיג את יעדיהם העסקיים".

פיירפאולו טאילינטו, סגן נשיא ומנכ"ל CA לאזור דרום אירופה: "עמור מביא מנהיגות חזקה ויכולות שיתוף נדירות. אני שמח מאוד למנות אדם עם יכולות כמו מאיר למנהל הפעילות בישראל. אני סמוך ובטוח שתחת ניהולו הלקוחות וגם השותפים ישגשגו יותר ויוכלו למנף את פתרונות הניהול ואבטחת המידע שלנו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    מינוי ראוי ונחוץ יישר כח ובהצלחה

אירועים קרובים