דל רוכשת את Ocarina Networks, המתמחה בדחיסת מידע

החברה הפרטית מארה"ב מספקת טכנולוגיה לדחיסת תמונות ושאר נתונים בלתי מובנים, על מנת לפנות נפח אחסון ● הטכנולוגיה תשלים את היכולות למניעת כפילויות במערכות האחסון של דל ● לא ברור עדיין עתיד היחסים בין Ocarina Networks שתהיה מעתה בבעלות דל, לבין HP שמוגדרת כיום באתר האינטרנט של Ocarina Networks כ-"שותפה אסטרטגית"

דל (Dell) מתכוונת לרכוש עד סוף החודש את Ocarina Networks – חברה אמריקנית פרטית שמספקת טכנולוגיה לדחיסת תמונות ושאר נתונים בלתי מובנים, על מנת לפנות נפח אחסון. דל אמנם הכריזה על חתימת ההסכם לרכישת החברה, אך לא מסרה את הפרטים הכספיים של העסקה.

יצרנית המיחשוב הסבירה, כי הטכנולוגיה של Ocarina Networks תשלים את היכולות למניעת כפילויות במערכות האחסון של דל – אשר כוללות מוצרים מתוצרת דל עצמה ומוצרים שמיוצרים במסגרת שיתוף הפעולה עם EMC. בדל צופים, כי הרכישה תושלם עד סוף החודש. Ocarina Networks תוסיף לפעול ממשרדיה שבסן חוזה, קליפורניה, אך בכוונת החברה הרוכשת להרחיב את היקף המכירות ומספר המהנדסים של החברה.

"השילוב בין היכולות של Ocarina Networks לבין מערך מוצרי האחסון של דל יאפשר להציע פתרונות מתקדמים בהרבה מאלו המוצעים כיום למניעת כפילויות, ובכלל זה מיטוב מקיף", אמר מורלי תירומייל, מנכ"ל Ocarina Networks. "מניעת הכפילויות לא תיושם רק באחסון הראשוני אלא גם בגיבוי, בשעתוק, בהעברה ובריבוד".

בעיקרון, נועדה הטכנולוגיה של Ocarina Networks להשלים מוצרים למניעת כפילויות. Ocarina Networks מציעה תוכנות והתקנים שפועלים במערכת האחסון ודוחסים נתונים בלתי מובנים דוגמת תמונות, דואר אלקטרוני ותכני אינטרנט על מנת שיתפסו פחות נפח.

לא ברור עדיין עתיד היחסים בין Ocarina Networks שתהיה מעתה בבעלות דל, לבין HP שמוגדרת כיום באתר האינטרנט של Ocarina Networks כ-"שותפה אסטרטגית". יתכן שממצב זה תיהנה דווקא חברת Permabit, המתחרה העיקרית של Ocarina Networks.

חברת Ocarina Networks הוקמה בשנת 2007 ובתחילה עסקה במיטוב של אחסון תמונות. בהמשך התרחבה החברה לשווקים נוספים ובהם אולפני קולנוע, חברת נפט וגז ומוסדות רפואיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים