קבוצת אמן תטמיע מערכת ניהול ידע וסריקת מסמכים בבית השקעות הלמן אלדובי; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תוטמע בהלמן אלדובי פלטפורמת ניהול המסמכים המתקדמת (ECM) של חברת אוצר אחסון ממוחשב, שפעילות השיווק, המכירה והיישום שלה הועברה לקבוצת אמן בפברואר השנה ● המערכת תספק דו"חות פנימיים, תבצע תיעוד מלא של כל מסמכי הרכש, החל מהסכמי ספקים, הצעות מחיר, הזמנות וחשבוניות וכן תבצע מעקב שוטף אחר כל תהליכי הרכש בבית ההשקעות

קבוצת אמן תטמיע מערכת ניהול ידע וסריקת מסמכים בבית ההשקעות הלמן אלדובי. הפרויקט צפוי לעלות לאוויר בעוד שלושה חודשים ולשרת את כלל עובדי קבוצת הלמן-אלדובי. במסגרת הפרויקט תוטמע בהלמן אלדובי פלטפורמת ניהול המסמכים המתקדמת (ECM) של חברת אוצר אחסון ממוחשב, שפעילות השיווק, המכירה והיישום שלה הועברה לקבוצת אמן בפברואר השנה. היקפו של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

מערכת אחסון ואחזור המסמכים שתוטמע בהלמן אלדובי תהיה מבוססת על מערכת ניהול המסמכים של אוצר ותספק דו"חות פנימיים, תבצע תיעוד מסודר, מלא ונגיש של כל מסמכי הרכש, החל מהסכמי ספקים, הצעות מחיר, הזמנות וחשבוניות וכן תבצע מעקב שוטף אחר כל תהליכי הרכש בבית ההשקעות. המערכת תותקן כשרת אינטרה-נט ברשת המקומית ועל כן אינה מצריכה התקנה בתחנות המשתמשים.

לדברי יאיר אהרוני, מנכ"ל הלמן-אלדובי קופות גמל ופנסיה, "הפיתרון של מערכת אוצר מקבוצת אמן יאפשר לנו לקבל מענה אופטימאלי לנושא ניהול הידע, סריקה ואיחזור של מסמכים עסקיים. המערכת תאפשר לנו לתעד ולעקוב אחר מסמכי רכש לתועלת אגף התפעול, הנהלת החשבונות, המטה וההנהלה, ותייעל תהליכים בארגון".

עופר עסיס, מנהל פעילות אוצר באמן, אמר, כי "אנו שמחים על בחירת הלמן אלדובי בפלטפורמת ניהול המסמכים של אוצר. המערכת מבוססת על מגוון אשפים חכמים המאפשרים התאמה של השפה והמבנה בצורה מדויקת לכל ארגון בזמן קצר וללא צורך בפיתוח ייעודי. המערכת מאפשרת לארגונים לנהל את המסמכים ויתר המידע הבלתי מובנה תוך שימוש במערכת מתקדמת הקלה ליישום ושימוש ומאפשרת חיסכון רב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים