מגה פרויקט: כלל תטמיע CRM של אורקל בעשרות מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט מוטמעת פלטפורמה אחודה אחת, שתשמש את כל 29 המוקדים של כלל ● מירי גלבורט, מנמ"רית חברת הביטוח: מדובר בחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שאנחנו עוברים

מירי גלבורט, מנמ"רית ומשנה למנכ"ל קבוצת כלל.

כלל ביטוח ופיננסים, אחת החברות הגדולות בשוק הביטוח, יצאה באחרונה למגה פרויקט של הטמעת מערכת CRM מבית אורקל בענן, שתשמש את מאות המשתמשים בכל 29 מוקדי השירות והמכירות של החברה. מדובר בפרויקט ארוך טווח, בן כמה שנים, כאשר העלייה לאוויר צפויה בתחילת 2022. ההיקף הכספי נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

את הפרויקט מנהלת מירי גלבורט, מנמ"רית ומשנה למנכ"ל קבוצת כלל. גלבורט נכנסה לתפקידה בפברואר השנה, והחליפה את המנמ"ר הקודם, עדי קפלן, שעבר לבנק דיסקונט. היא עובדת ותיקה בכלל ומילאה שורה של תפקידים בכירים בחברה. תשתית המחשוב של כלל מונה שלושה דטה סנטרים – ב-MedOne, בגלובל דטה סנטר ואתר גיבוי שלישי מרוחק. אגף ה-IT שגלבורט מנהלת מונה 500 אנשים.

עד כה לא הייתה לכלל מערכת עצמאית וה-CRM של החברה טופל במסגרת המערכת של סאפ שמוטמעת בה. הצורך בהקמת ובהטמעת מערכת שכזו נולד כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שהחברה עוברת בשנים האחרונות – כך אמרה גלבורט לאנשים ומחשבים. לדבריה, "המערכת תאפשר לנו לתת שירות דיגיטלי טוב יותר – הן ללקוחות הפנימיים שלנו במוקדי השירות והן ללקוחות החיצוניים, ותסייע לנו לבצע מהלכים חדשניים באופן מתמיד".

המערכת שמוטמעת בכלל מבוססת על בינה מלאכותית, והיתרון שלה הוא שהיא יוצרת תשתית מרכזית אחת, לכל עובדי הארגון. זאת, בניגוד למצב הנוכחי, שמחייב מעבר בין כמה מערכות. בנוסף, בהמשך, הפרויקט יכלול שימוש בבוטים, אפשרות לשימוש עצמי מתקדם ועוד. "המערכת תאפשר להנהלת החברה לקבל החלטות עסקיות טובות יותר, וכן כלים ויכולות טובים יותר עבור המשתמשים העסקיים, עם תלות מינימלית בצוותי ה-IT", אמרה גלבורט. היא ציינה שלצורך ביצוע הפרויקט בחנה כלל כמה מערכות של ספקים גלובליים, וביצעה תהליכי בחינה מעמיקים.

"עושר טכנולוגי"

צוותים של אורקל, מישראל ומחו"ל, מלווים ויוסיפו ללוות את אנשי כלל בתהליכי המעבר, ההטמעה והיישום של המערכת. גלבורט ציינה שבשלב הראשון, סוכני הביטוח שעובדים עם כלל לא ישולבו בפרויקט, והדבר ייבחן בנפרד בהמשך.

שמואל האוזר, מנהל CX באורקל ישראל.

שמואל האוזר, מנהל CX באורקל ישראל. צילום: יח"צ

"תעשיית הביטוח היא תעשיה מבוססת שירות וזקוקה לטכנולוגיה עדכנית כדי לבצע תהליכים עסקיים ייחודיים ומבוססי חדשנות", אמר שמואל האוזר, מנהל CX באורקל ישראל. "השילוב בין תשתית ענן טכנולוגית ותשתית אפליקטיבית מתקדמות מביא לעושר טכנולוגי ומייצר לחברה מגרש משחקים אינסופי, שמסייע לה לממש תהליכי חדשנות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. CRM של אורקל לעשות סדר בארגון :) כאילו נחתו מ 1980

    בדקתי שלוש פעמים לראות אם הכתבה מהשנים האחרונות

  2. אשרי המאמין

    עוד מערכת לבלאגן הארגוני בחברת כלל... בשיווק הם אלופים, השאלה מה קורה אחכ כשכל הטררם מסתיים וכל הפאדיחות של הפרוייקט צפות...

אירועים קרובים