בלעדי

דוד אתדגי מונה למנכ"ל וריטאס ישראל

אתדגי, שמחליף את עופר אזולאי, שימש עד כה כמנהל הפעילות של וריטאס מול גופי אנטרפרייז ● לפני כן הוא כיהן בתפקידים בכירים ב-HP ישראל

דודו אתדגי, מנהל פעילות וריטאס ישראל.

דוד אתדגי מונה למנהל פעילות וריטאס ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא מחליף בתפקיד את עופר אזולאי, שכיהן בו במשך כארבע שנים.

אתדגי, בן 44, הוא בעל ותק של יותר משני עשורים בעולמות המכירה והפיתוח העסקי ב-IT הארגוני. לפני שהגיע לסניף הישראלי של וריטאס הוא עבד ב-HP ישראל, החל מ-2008. אתדגי שימש בתפקיד מנהל מכירות לתעשיות הביטחוניות בחטיבת המחשוב האישי בחברה ולאחר מכן היה מנהל הפעילות המסחרית בה. ב-וריטאס ישראל, אתדגי היה אחראי על פעילות החברה מול גופי אנטרפרייז.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אתדגי כי "ארגונים בעולם בכלל ובישראל בפרט נמצאים בעידן חדש, במצב שלא היה דומה לו, אשר רק הולך ומחריף: מתקפות הסייבר הולכות ומתעצמות, בתדירותן וגם בעוצמתן. מצב חדש זה מעניק משנה חשיבות לעולמות הגיבוי וההגנה על המידע, תוך מימוש תפיסת אמון אפס (Zero Trust), כמו גם מענה למגמת הכופרות ההולכת ומתרחבת".

הוא ציין כי "המידע הוא המשאב המצוי כיום בלב העשייה הארגונית. אלא שהוא גדל בהיקף נרחב, ולא תמיד יודעים מה נמצא איפה – ולכן הוא לא מנוצל כיאות. המנמ"ר נדרש להתמודד עם אתגר ניהול המידע ולקבל שקיפות אודותיו. נדרשת שקיפות אודות המידע, שתביא להחלטות מושכלות לגביו ולצמצום עלויות הטיפול בו. קצב גידול המידע בארגונים הופך את המצב לבלתי נשלט, שאינו יכול לעמוד בכללי הרגולציה החדשים. לצד זאת, המידע הרבה יותר חשוף למתקפות שכאמור, רק הולכות ומתגברות. לכן, פתרונות הגנה וגיבוי מידע הם קו ההגנה האחרון נגד מתקפות סייבר, לטובת שמירה על המשכיות עסקית".

לדברי אתדגי, "מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע רבים מגלים, פעם אחר פעם, שאין אפשרות להבטיח 100% הגנה נגד פריצות למערכות המחשוב שלהם. לכן, היכולת של ארגונים לדאוג לגיבוי המידע היקר שלהם ולמערכות התאוששות, שיבטיחו חזרה מהירה לפעילות מלאה לאחר פריצה, הופכת ליסוד מרכזי באסטרטגיות הגנה מפני מתקפות כופרה ואיבוד מידע בעקבות תקלות טכניות. אנחנו מאפשרים להבטיח שמירה יעילה, מלאה והרמטית של גיבויי המידע הארגוני נגד פריצה, והפחתה דרמטית של הסיכון הכרוך בזמן השבתה של המערכת".

"הפיכת וריטאס לעצמאית הניעה משמעותית את הצמיחה"

וריטאס היא חברה ותיקה, שהוקמה במילניום הקודם, ולמשך זמן היא הייתה בבעלות סימנטק. "ב-2015 הפכנו שוב לחברה עצמאית, כשסימנטק מכרה את עסקי אחסון וגיבוי הנתונים שלה לקבוצת משקיעים בראשות חברת ההשקעות הפרטית קרלייל", ציין אתדגי. "זה הניע את הצמיחה שלנו באופן משמעותי. הפכנו לחברה עם חזון מובחן בעולם ניהול המידע ואנחנו מובילים את השוק בתחומים רבים. יש לנו 1,600 פטנטים בתחום, מיליוני שעות פיתוח וניסיון בהטמעות. אנחנו נותנים מענה לעולם הגנת הסייבר, שעונה על מטרת ההגנה – שהיא לא הגיבוי לכשעצמו, אלא הצורך בהתאוששות מאסון. בעולם הסייבר אנחנו קו ההגנה האחרון, ולכן הפתרונות שלנו מאובטחים".

הסניף הישראלי של החברה הוקם ב-2003 ויש לו מאות לקוחות מכלל מגזרי התעשייה – פיננסי, ממשלתי, בטחוני, קמעונאי, רפואי, היי-טק ועוד.

"הלקוחות שלנו ישנים טוב בלילה", סיכם אתדגי, "גם בגלל המענה הטכנולוגי, אבל לא רק: אנחנו שחקני נשמה והלקוחות מבינים את זה, כי עסקים עושים בסופו של דבר מול אנשים ולא מול חברות. אנחנו חווים מזה כמה שנים גידול בפעילות. וריטאס תוסיף להשקיע בישראל, כי היא רואה בארגונים פה יעד אסטרטגי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים