המנכ"ל החדש של נוטניקס: בכיר ב-VMware

רג'יב רמסוואמי, לשעבר מנהל התפעול הראשי של ענקית הווירטואליזציה, יחליף את דיראג' פאנדי, מייסד-משותף של החברה, שיסיים את תפקידו בשבוע הבא

רג'יב רמסוואמי, מנכ"ל נוטניקס. צילום: יח"צ

רג'יב רמסוואמי, בכיר ב-VMware, מונה למנכ"ל ונשיא נוטניקס – כך הודיעה החברה אמש (ד').

מנכ"ל נוטניקס החדש פעיל בענף זה יותר משלושה עשורים. בארבע השנים האחרונות הוא שימש כמנהל תפעול ראשי בענקית הווירטואליזציה, והיה אחראי על מוצרי ושירותי הענן בחברה, כמו גם על כמה מהרכישות הבולטות שהיא ביצעה. לפני כן הוא היה סגן נשיא בכיר ומנכ"ל היחידה לתשתיות ורשתות בברודקום. רמסוואמי החל את הקריירה שלו ביבמ ב-1988 ולאחר מכן שימש בתפקידים בכירים בסיסקו ובנורטל.

"זה זמן רב שיש לי הערכה לנוטניקס, שהייתה מתחרה אדירה, חלוצת פתרונות Hyperconverged infrastructure (תשתיות המשולבות באופן עמוק – י"ה) ומובילה בתחום תוכנות הענן", אמר רמסוואמי. "בעבודה צמודה עם הדירקטוריון, עם צוות ההנהלה ועם יותר מ-6,000 עובדי החברה המוכשרים ברחבי העולם נבנה בסיס חזק של חדשנות מתמשכת, שיתוף פעולה ושביעות רצון של לקוחות. ביחד ננצל את ההזדמנויות המשמעותיות העומדות בפנינו, ונביא את החברה לשלב הבא של הצמיחה ויצירת הערך".

דיראג' פאנדי, המייסד והמנכ"ל הפורש של נוטניקס. צילום: פלי הנמר

דיראג' פאנדי, המייסד והמנכ"ל הפורש של נוטניקס. צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

המנכ"ל והמייסד במשותף של נוטניקס, דיראג' פאנדי, הודיע באוגוסט האחרון על פרישתו לאחר 11 שנים בתפקיד. הוא הוביל את חזון החברה, של "הפיכת תשתיות ה-IT לכה פשוטות, עד כדי בלתי נראות. בנינו חברה בולטת בעולם הענן בכלל ובעולם הענן ההיברידי בפרט… פלטפורמת הענן ההיברידי שלנו נבדלת מהמתחרים ומספקת סביבה גמישה ופשוטה יותר בהשוואה אליהם", אמר.

לפני שייסד את נוטניקס, פאנדי שימש כסמנכ"ל הנדסה באסטר דטה (כיום טרה-דטה), שם הוא בנה מאפס את צוות ההנדסה ואת המוצר של החברה. לפני כן הוא כיהן כמנהל קבוצת האחסון של בסיס הנתונים של אורקל, אקסה דטה, ורשם פטנטים רבים בתחום זה. פאנדי קיבל במהלך הקריירה שלו פרסים רבים, בהם מטעם דל ויזם השנה של ארנסט אנד יאנג. במהלך כהונתו כמנכ"ל נוטניקס הוא הגיע לישראל לכנסים שערכה החברה, בהפקת אנשים ומחשבים.

פאנדי אמר כי "רמסוואמי הוא המנהיג הנכון עבור נוטניקס – בזמן הנכון. עם מודל עסקי עתידי, בסיס לקוחות נאמן והיצע טכנולוגי חזק, אני מצפה לראות את רג'יב לוקח את ההגה ומוביל את הצוות של החברה". פאנדי יעזוב את תפקידו כמנכ"ל ואת החברה בשבוע הבא.

הולגר מולר, אנליסט בקונסטליישן ריסרץ', אמר כי "המינוי של רמסוואמי הגיוני מאוד, כיוון ש-VMware הופכת במהרה למתחרה העיקרית של נוטניקס. שתי החברות רוצות להיות זהות בעתיד – 'שווייץ' של הווירטואליזציה וניוד עומסי העבודה ברחבי ענן ובתשתיות מחשוב מקומיות. רמסוואמי מביא עמו מומחיות לעולם מרובה עננים, ומינויו הוא גם החלשת מתחרה מרכזי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים