טרה סקיי ממזגת את לוג אין פרו ומקימה חברת מחשוב משתמשי קצה

שנה בלבד לאחר הקמתה מצטרפת לוג אין פרו לחברה גדולה יותר - טרה סקיי, וביחד הן מקימות את TeraSky EUC ● לוג אין פרו פועלת להשגת חוויית משתמש טובה, תוך סינרגיה בין דרישות ה-IT ואבטחת המידע

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

טרה סקיי (TeraSky) ממזגת לתוכה את לוג אין פרו (LoginPro) ומקימה חברה בת לתחום ה-EUC, מחשוב משתמשי הקצה – כך נודע לאנשים ומחשבים. החברה הבת תיקרא TeraSky EUC.

לוג אין פרו הוקמה ב-2019 על ידי מקסים סמירין ויורי מנוחין, שניהם יוצאי טלדור, שהיא אף אחת מהלקוחות שלה (כמו גם VMware). היא יושבת בפתח תקווה ומונה כ-10 עובדים. סמירין ישמש בחברה החדשה כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואילו מנוחין יהיה סמנכ"ל טכנולוגיות.

הפתרון של לוג אין פרו שואף להשיג את חוויית המשתמש המיטבית ביותר, תוך עריכת סינרגיה בין דרישות ה-IT ואבטחת המידע. מומחי החברה מספקים מגוון רחב של שירותים מקצועיים, תוך שימוש בפתרונות ניהול בתחום מחשוב משתמשי הקצה. זאת, לטובת שיפור חוויית המשתמש בעת מימוש טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, כמו גם סגירת הפער בין צרכי המשתמש המודרניים לסביבת ה-IT – שהיא, בחלקה, סביבת לגאסי.

"המיזוג יחזק את היצע פתרונות הדיגיטל שלנו"

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי, אמר כי "כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות העסקית של הקבוצה, אנחנו צופים שמיזוג זה יחזק את ההיצע שלנו בפתרונות דיגיטל חדשניים, שחיוניים לכל העסקים – מהחברות הקטנות ביותר ועד לארגוני אנטרפרייז". סמירין ציין כי "המיזוג יביא למינוף המומחיות והרחבת ההיצע של הקבוצה ללקוחות שתי החברות בארץ וברחבי העולם".

את טרה סקיי ייסד מיכאל בורשטיין, בהתבסס על רוחה של MBI, שאותה הקים לפני יותר משלושה עשורים, והיא מספקת ללקוחות הארגוניים שירותי IT ותמיכה מקצועיים. טרה סקיי פועלת בעולמות של תשתיות מחשוב, מערכות אחסון, הגנה וגיבוי של נתונים, וענן המחשוב לסוגיו – פרטי, ציבורי והיברידי. אנשי החברה פועלים להטמעת מערכות הטרוגניות, אוטומציה של ה-IT ו-וירטואליזציה. כך, היא חברת בוטיק ה-IT היחידה בארץ שפועלת בתחומי פתרונות האחסון, הגיבוי ה-וירטואליזציה ומחשוב הענן.

באוקטובר 2019 הקימו טרה סקיי הישראלית ו-ITQ ההולנדית חברה משותפת – Sky-TQ, שמספקת שירותי תמיכה מקצועיים לסביבות VMware ופועלת מעל התמיכה שאותה מספקת ענקית הווירטואליזציה, באופן שלא סותר אותה. ITQ הוקמה ב-2001, מספקת שירותים מקצועיים ללקוחות VMware ולה מאות לקוחות ארגוניים גדולים. שתי החברות הן בעלות מספר ההסמכות המקצועיות הרב ביותר לסביבת VMware. מרכזה של החברה המשותפת נמצא בליטא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים